~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

TESTUL CREDINCIOSIEI



"Stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu,si anume ,spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau. ~ Romanu 8:28 ~

Numai sufletul credincios crede ca Dumnezeu este Cel ce randuieste imprejurarile din viata lui .Ne permitem libertatea de a actiona cum credem noi privitor la situatiile din viata noastra ;nu credem ca Dumnezeu le-a randuit ,desi afirmam contrariul.Tratam intamplarile din viata noastra ca si cum ar fi fost aranjate de oameni .

A fi credincios in orice imprejurare inseamna a fi credincios unei singure persoane - Domnului nostru.Dumnezeu ne pune in anumite situatii si deodata ne dam seama ca l-am fost necredinciosi prin faptul ca n-am recunoscut ca El le-a pregatit.

N-am vazut care era scopul Sau,si acea ocazie nu se va mai ivi exact asa niciodata in viata noastra. Aici este testul credinciosiei .Daca invatam sa ne inchinam lui Dumnezeu in sitatiile dificile ,El le va schimba intr-o clipa, la timpul hotarat.

A-I fi credincios Domnului Isus Cristos este lucrul pe care ezitam sa-l facem astazi .Suntem loiali lucrarii ,slujirii,orcarui lucru,numai sa nu ni se ceara sa-I fim loiali Domnului Isus Cristos.Multi crestini isi pierd rabdarea cand se vorbeste despre credinciosiea fata de Domnul Isus .Domnul nostru este detronat mai deliberat de catre lucratorii crestini decat de catre oamenii din lume.

Dumnezeu este tratat ca o "masina de binecuvantat" oameni.iar Domnul Isus Cristos este considerat doar un 'lucrator"printre alti lucratori.

Important este nu atat ca noi sa lucram pentru Dumnezeu ,ci ca noi sa-I fim credinciosi Lui ,incat El sa-Si poate face lucrarea prin noi .Contez pe tine pentru o slujire extrema ,fara nici o plangere din partea ta si fara nici o explicatie din partea Mea."Dumnezeu vrea sa ne foloseasca asa cum L-a folosit pe Fiul Sau.~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: