~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 30 decembrie 2012

CALATORIA VIETII



"Caci sunt un strain inaintea Ta,un pribeag ca toti parintii mei.~ Psalmul 39:12~

Oricat ar fi de banala ,comparatia vietii cu o calatorie cu trenul este foarte potrivit .Dus de convoiul lansat in marea viteza,traversand orase si canpii, calatorul vede defiland in fata ochilor peisaje vesele sau locuri austere.

Lui nu-i este cu putinta sa se opreasca in primele ,nici sa le evite pe celelalte .Poduri si tunele ,cotituri si rampe, semnale si macazuri se suceed fara zabava pana la destinatie prevazuta.

Cu toti suntem in marea calatorie a vietii .Poate am trecut printr-un tunel intunecos: un doliu ,un accident,o boala ,o deceptie .Trenul isi incetineste viteza ,apoi ,incercarea fiind trecuta ,isi reia mersul normal.
Regasim zile insorite ,livezi inverzite ,dar,fara instintare,sirul vagoanelor se poate opri pentru a cobora din trenul vietii calatorii sositi la destinatie.

Care sunt bagajele lor?Ei au lasat in tren averea, situatii,relatii,cunostinte.Dar ramane asupra lor povara pacatelor,de care vor raspundea in fata lui Dumnezeu ,daca n-au fost eliberati prin credinta in Domnul Isus Mantuitorul.
Care este situatia ta ,cititorule ?Acest sfarsit de an sa fie un prilej de cugetare si decizie pentru o urmare hotarata a Mantuitorului! ~Samanta buna~

Niciun comentariu: