~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 22 decembrie 2012

PE CINE DA CU BUCURIE...



Pe cine da cu bucurie il iubeste Dumnezeu.Si Dumnezeu poate sa va umple cu orice har ,pentru ca avand totdeauna in toate lucrurile din dastul ,sa prisositi in orice fapta buna. ~2 Corinteni 9:7-8~

In Elvetia ,la o intrunire a misionarilor care lucra in afara tarii, un vorbitor amintea de un mare bogatas,care an de an dona pentru misiune o suma insemnata de bani.Vorbitorul a incheiat discursul cu urmatoarea faza :"Atat timp cat mai exista astfel de bogatasi, misionarii nu o sa duca lipsa."

Apoi s-a ridicat admistratorul unui orfelinat si a spus ca el are sa spuna o istorisire."La fratele sau a venit un om imbracat intr-un costum mai uzat care a spus ca vrea sa doneze pentru misiune o mica suma de bani.Fratele l-a intrebat din ce grupare de credinciosi face parte.

Dar omul a spus ca suma nu e de la nici o grupare ci de la el personal ."Dar cine sunteti dumneavoastra ?"
a intrebat casierul ,voind sa completeze actele necesare ."Eu sunt cioban a raspuns cel intrebat "si suma pe care  o dau este salariul anual pe care -l primesc de la stapan.Stapanul a hotarat sa-mi dea de mancare si atunci am adus banii aici."

Vorbitorul a incheat discursul cu cuvintele : "Atat timp cat mai exista astfel de pastori nu va fi lipsa  nici in orfelinate si nici in misiune."

Domnul Isus lucreaza  chiar si prin cei care in aparenta sant fara mare valoare,dar care si-au pus inima si punga la dispozitia Mantuitorului .Domnul ne-a  pus doar ca admistratori peste veniturile noastre .
Suma nu-l intereseaza pe El ,ci dragostea si slobozenia cu care efectuam aceasta lucrare .

Atat celor bogati cat si celor saraci care doresc sa dea pentru lucrare le este data promisiunea: "Cine seamana mult mult va secera."(2 Corinteni 9:6)Sa fim atenti ca se are in vedere ce are omul ,nu ce nu are.

Niciun comentariu: