~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 21 octombrie 2012

SA PRIVIM IN LINISTE!



"Cerurile au fost facute prin Cuvantul Domnului,si toata ostirea lor prin suflarea guri Lui.Caci El zice, si se face;porunceste si ce porunceste ia fiinta."~Psalmul 33:6-9~

Omul de stiinta englez Isaac Newton (1642-1727),pentru a le da o lectie prietenilor sai necredinciosi,a construit in laboaratorul sau un sistem solar in miniatura.Un necredincios l-a intrebat ;"Cine l-a facut?"Netwton a raspuns :"Nimeni!"-'Minciuni!"a spus indignat necredinciosul.

"Spune-mi adevarul,cine l-a facut?"Atunci Newton i-a replicat:"Nu este decat o slaba imitatie a unui sistem mai maret,si nu sunt in stare sa te conving ca aceasta jucarie este fara un proiectant si fara un executant.

Dar tu ai declarat ca marele original pe care l-am imitat,s-a nascut fara un Creator!Spune-mi ce rationament te-a condus la o convingere atat lipsita de logica?"

Sa privim in liniste minunile creatiei lui Dumnezeu!Toti oamenii, care au dorit sa aiba ochi de vazut, au contemplat maratia creatiei lui Dumnezeusi L-au recunoscut in inima lor ca Stapan suveran,

Insa cine nu vrea sa paraseasca ingustimea necredintei si sa recunoasca suveranitatea si dragostea lui Dumnezeu,va trebui sa apara intr-o zi in fata dreptei Sale judecati.De aceea ,acceptati astazi adevarul divin.
~ Samanta buna~

Niciun comentariu: