~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 17 octombrie 2012

SIGURANTA DEPLINA


 
"Nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi ." ~Evrei 13:5~

Aceasa fagaduinta este repetata de mai multe ori in Scriptura.Acest lucreu s-a facut pentru ca siguranta noastra sa fie mai intarita . Sa n-avem deci niciodata vreo indoiala in aceasta privinta.

 Aceasta fagaduinta este spusa cu o putere deosebita;ea este scrisa in limba greaca,cu cinci negatii si fiecare da la o parte orice neputinta ca Domnul sa paraseasca pe poporul Sau,chiar atunci cand poporul Sau s-ar simti parasit de El pe buna dreptate.

Acest verset de pret nu fagaduieste ca vom fi scapati de necazuri,dar el ne asigura ca Dumnezeu nu ne va parasi niciodata.Putem sa fim chemati sa trecem pe drumuri care sa ne faca sa ne miram,dar vom avea oriunde prezenta,ajutorul si ingrijirea Domnului.

De aceea n-avem sa doreim nici bani, nici vreun bun pamantesc;Dumnezeul cel vesnic face mai mult decat aurul,si binefacerile Lui mai mult decat o avere.Sa ne multumim cu ce avem,caci cel ce are pe Dumnezeu,are mai mult decat lumea intreaga.Ce putem noi sa avem mai mult decat ceva fara sfarsit,adica vesnic.?Ce putem sa dorim noi mai mult decat bunatatea Sa atotputrnica ?

Si tu inima mea,daca Dumnezeu iti spune ca nu te va lasa si nu te va parasi niciodata,roaga-te  mereu si cere harul ca sa nu-L parasesti nici tu vreodata pe Mantuitorul tau si ca sa nu te departezi vreodata de caile Sale.
~C,H.SPURGEON ~

Niciun comentariu: