~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 7 octombrie 2012

ACOPERIT SI OCROTIT



"El te va acoperi cu penele  Lui ,si te vi ascunde sub aripile Lui.Caci scut si pavaza este credinciosia Lui."

Ce comparatie placuta si binefacatoare!Asa cum o closca isi ocroteste puii si le ingaduie sa se adaposteasca sub aripile ei ,tot astfel ,Domnul ocroteste pe poporul Sau si-i ingaduie sa se ascunda in El.

N-am vazut noi puisorii cum scot capul de sub aripa mamei lor? N-am auzit noi ciripitul lor care exprima bucuria lor?Tot asa sa ne adaposti si noi sub scutul Dumnezeului nostru.Vom gasi acolo o pace nespus de mare,gandindu-ne ca El ne ocroteste si ne pastreaza credinciosi.

Atat timp cat El ne ocroteste astfel, santem fara teama.ar fi mai ciudat daca ar fi altfel; cum am putea sa fim nelinistiti,  cand Insusi Dumnezeu vrea sa fie adapostul nostru,locul nostru de scapare si odihna noastra?

Sa intelegem acest lucru si, bucurandu-ne de ocrotirea Lui sigura vom putea sa luptam pentru El.
Avem nevoie pentru aceasta de scut si platosa ,dar daca noi ne incredem in adevar in El ,adevarul Lui ne va sprijini de armatura din cap pana in picioare.Domnul nu poate sa minta ;El ramane credincios poporului Sau si fagaduinta de mai sus este sigura.

Adevarul este scutul de care avem nevoie. Inapoia Lui noi santem la adapostul de sagetile arzatoare ale vrasmasului.Apropie-te ,suflete al meu ,si ascunde-te sub aripile Sale incapatoare;ele sa fie intaritura ta si taria ta. ~ C.H.SPURGEON ~



Niciun comentariu: