~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 25 octombrie 2012

PUTEA FI SI MAI RAU



           " Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile ~Evrei 13:5~

Expresia "pentru toate lucrurile" acopera un teritoriu imens,in special atunci cand definim imprejurarile vietii in care suntem indemnati sa aducem multumiri lui Dumnezeu.Foarte repede includem acele binecuvantari si lucruri bune care fac viata placuta.

Dar ce-i cu suferinta?Putem sa fim multumitori lui Dumnezeu in suferinte si necazuri?Da,chiar in situatiile potrivnice ale vietii Ii putem multumi lui Dumnezeu ca nu sunt mai rau decat sunt.

La anii batranetii presedintele James Madison a suferit de mai multe dureri contra caror lua diferite medicamente.Se spune ca un prieten al presedintelui din alta tara i-a trimis o cutie cu pastile fabricate din diferite plante,care erau unul dintre remediile folosite in propiul sau camin,si l-a rugat pe presedinte sa-i scrie daca erau bune la ceva.

Dupa o vreme ,a primit una dintre scrisorile lui Madison scrisa cu multa migala si caligrafiata frumos.in stilul binecunoscut al presedintelui.Scrisoarea spunea cam asa:"Dragul meu prieten, iti multumesc foarte mult pentru cutia cu medicamente.Le-am luat pe toate;desi nu pot spune ca ma simt mai bine ca le-am luat ,totus este foarte posibil sa fi fost mai rau daca nu le-as fi luat."

Pentru un crestin ,un astfel de raspuns este mai mult decat o remarca amabila.Nu conteaza cat ai pierdut ,totdeauna a mai ramas ceva.Nu este adevarat oare atunci cand starea noastra e lipsita de orice speranta?

La gura prapastiei ,Dumnezeu Isi intinde mana reasigurandu-ne ca totdeauna ne putem baza pe El.Nu ne va lasa sa cadem.Nu este de mirare ca Apostolul ne sfatuieste sa multumim lui Dumnezeu "pentru toate lucrurile". El stia ca Dumnezeu lucreaza totdeauna spre binele nostru.~D.J.D.~

Niciun comentariu: