~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 27 iunie 2009

PRIBEAG

Era in mezul noptii cand un strain flamand ,
A batut la usa era frant
Mersese pe drum si nimeni nu-l primise ,
In casa lor sa se odihneasca un pic .
Destul de sovaielnic I-am deschis eu usa
Dar El m-a privit in fata zicand:

"Eu sant un calator pe-acest pamant ,
De mii de ani astept ca omenirea
Sa vina sa primeasca mantuirea
Pe care-am savarsit-o la Golgota ,
Eu pot sa-ti dau iertare in inima ta
Daca tu crezi ca sangele varsat
Te poate spala de orice pacat ."

O,Doamne ,ajuta-mi necredintei am zis eu
Ajuta-ma sa merg pe drumul Tau

Pe caea deschisa de Mantuitorul
Am gasit mlastini de desnadejdi ;
Nu de putine ori mi-a alunecat piciorul
Dar Domnul mi-a venit in ajutor ,
Si ma asezat pe stanca ...
Urlau leii in noaptea adanca
Balauri iadului voiau sa ma traga in jos
Satana incerca cu ispita ,
Haina albita cu noroi s-o patez
Veneau indoeli cu gramada
Pe cerul senin se iveau norii
De teama ma cuprinse fiorii!

Intamplator ma scotocesc prin haina ,
Si intr-un buzunar am dat de o gheie mica
De ce sa mai fie acum frica ?
Caci iata ca am cheia singurantei !

Eu merg mai departe pe cale
Dar Domnul meu e cu mine mereu ;
Ici colo se iveste-o incercare ,
Credinta mea-i slaba !
O Doamne intareste-o mereu
Ca sa pot sa urmez druml Tau
Presarat cu spini si sudoare .

Tu cel ce urmezi al Golgotei drum ,
Priveste inainte pe cale ;
Ochii tai sa fie indreptati spre Isus
Ca sa poti primi putere de sus ,
Si sa invingi glorios pe Satan
Si -a lumi chemare.
C.M

Niciun comentariu: