~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 22 iunie 2009

PLEACA-TE O DOAMNE CATRE MINE

Pleaca-Te o Doamne catre mine ,
Si asculta-ma in ziua de necaz.
Cand inima mi-e plina de suspine ,
Cand imi inalt spre Tine al meu glas.

De dimineata catre Tine Doamne ,
Aduc a mele tainice dorinti .
Si stiu ca numai Tu esti Cel ce poate ,
Sa ma ajute-n incercari ferbinti .

Ca Tu esti Dumnezeul vietii mele ,
Si rugaciunea mea spre Tine o inalt
Tu esti speranta-n in ceasurile grele ,
Si adapost in ziua de necaz.

Ca Tu ma binecuvintezi pe cale ,
Si ma -nconjori cu bunatatea Ta .
Ma insotesti mereu pe a Ta carare ,
Si nu ma lasi in incercarea grea .

De aceia eu prin marea-Ti indurare ,
Doresc sa Te slavesc pe veci de acum .
Caci numai Tu esti Dumnezeu care ,
Ma sprijineste zi de zi pe Drum .

De fratii Grozea

Niciun comentariu: