~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 20 iulie 2008

Totala sprijinire pe Dumnezeu

Caci El va izbavi pe saracul care striga ,si pe nenorocitul care n-are ajutor. (ps. 72.12)

Saracul striga; de altfel ,ce ar putea face ? Strigatul lui este auzit de Dumnezeu;ce-i trebuie mai mult?Acela dintre cititori care este sarac, sa strige la El ;prin aceasta va arata intelepciune.Nu strigati la urechile prietenilor vostri, caci chiar daca ar putea sa va ajute,ei vor face aceasta numai daca D0mnul le va pune pe inima.Cel mai sigur este sa mergeti direct la Dumnezeu,strigand.

Acela care alearga drept spre tinta e cel mai bun alergator.Alergati la El si nu la alte miljoace.
"Vai!"zici tu "eu nu am nici prieteni ,nici ajutor".Cu atat mai bine;te poti baza pe Domnul de doua ori -ca unul fara miljoace si fara ajutor.Pentru nevoia ta dublata,sa faci o indoita rugaciune.Chiar
pentru nevoile trecatoare poti sa astepti toate de la Dumnezeu,caci El ingrijeste de copiii Sai in
toate privintele.Cat pentru nevoile spirituale ,care sant cele mai insemnate dintre toate,Domnul va auzi strigatul tau ,te va izbavi si te va ajuta.
Prietene sarac,incearca-L pe Dumnezeul tau bogat. Tu,care est fara ajutor sprijneste -te pe
ajutorul Lui.Stiu ca El nu m-a uitat niciodata pe mine si sunt sigur ca nu te va uita nici pe tine.
Vino ca un cerseator si Dumnezeu nu va refuza sa te ajute.Isus este imparat si nu te va lasa sa pieri.

C.H. SPURGEON

Niciun comentariu: