~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 24 iulie 2008

Binecuvintarea incercarilor

"...;Caci stim ca necazul aduce rabdarea."(Romani 5.3)
Aceasta este o fagaduinta care se implineste,si nu este data numai de forma.Noi avem nevoie de rabdare,si avem aici miljocul prin care s-o capatam.Nu este alceva decit sa rabdam,ca atunci cind inveti sa inoti.Nu putem sa dobindi arta de a inota pe uscat,tot asa nu putem invata rabdarea fara incercare.Nu este cazul sa te ostenesti si sa te framinti ca sa cistigi linistea sufletului,care vine numai daca te invoiesti cu voia lui Dumnezeu.
Cu toate acestea versetul nostru stabileste un principiu care este contra legii firesti.
Nepotrivirea cu firea paminteasca aduce turburare,neincredere si rasvatire.Numai lucrarea sfinta a harului aduce rabdare.Noi nu batem grul ca sa ca sa scoatem praful ,ci aceasta o face biciul necazului in aria lui Dumnezeu .Noi nu sbuciumam un om in toate felurile,ca sa-i dam odihna:cu toate acestea ,Domnul asa se poarta cu copiii Sai .Desigur acest fel de a lucra nu este al omului,dar contribue foarte mult la slavirea intelepciunii Dumnezeului nostru.
Oh,sa-mi fie ingaduit harul de a fi binecuvintat prin incercarile mele si sa nu le impedic lucrarea
lor.Doamne daca te-as ruga ca sa indepartezi necazul,Te voi ruga de zece ori mai cu staruinta
sa ma feresti de nerabdare.Doamne Isuse sapa in inima mea suferintele cruci Tale,ca sa inteleg rabdarea Ta
C.H SPURGEON

Niciun comentariu: