~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 26 iulie 2008

O calauza pe toate cararile

"El va fi calauza noastra pina la moarte." (Ps.48.14)
O calauza ne este de neaparata trebuinta.Sint cazuti in care am da tot ce avem pentru ca sa stim ce avem de facut si pe ce drum s-o luam.Am vrea sa facem binele ,dar sovaim intre doua moduri in care am putea sa procedam .Oh! cine ne va da ocalauza?

Domnul Dumnezeul nostru primeste sa ne slujasca de calauza.El cunoaste drumul si ne va conduce pina ce vom ajunge in pace la sfirsitul calatoriei noastre.Am putea sa dorim o calauza mai sigura?Sa ne predam in intregime cirmuiri Sale si nu vom fi in primejdie sa gresim drumul.
Sa facem din El Dumnezeul nostru si vom gasi in El calauza noastra Daca urmam Cuvintul Sau,nu ne vom rataci deloc in viata,numai cu conditia sa invatam inainte de toate sa ne sprijinim pe El la fiecare pas.
Noi avem fagaduinta ca daca El este Dumnezeul nostru pentru toate zilele si pentru vesnicie,nu va inceta niciodata sa ne calauzeasca .Chiar El insusi ne va conduce "pina la moarte,"pentru ca sa locuim cu El pentru vesnicie.Aceasta fagaduinta a cirmuirii dumnezeiesti ne garanteaza siguranta pentru
intreaga noastra viata.Mintuirea mai intii,apoi cirmuirea pina la ultima clipa si in sfirsit viata fericita in vesnicie.
N-ar trebui fiecare sa caute din tinerete pe Dumnezeu,ca sa se bucure in El in tot timpul vietii si sa se odihneasca in El la batrinete?Sa privim la El pentru calauzire,pentru ca sa putem sa ne incredem in El si-n clipa plecarii noastre de pe pamint.
C.H.SPURGEON


Niciun comentariu: