~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 28 iunie 2024

" DOMNUL PRIVESTE DIN CERURI


 "Inaltati  pe Domnul, impreuna cu mine. Sa laudam cu toti Numele Lui!  Eu am cautat pe Domnul ,si mi-a raspuns: m'a izbavit din toate  temerile mele. Cand iti intorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, si nu ti se umple  fata de rusine. Cand striga un nenorocit ,Domnul aude, si-l scapa din toate necazurile lui. (Psalmul 34:3-4-5)

Poate ca nico figura de stil nu prezinta pe Dumnezeu intr-o lumina mai delicata decat atunci cand se coboara de pe tron si vine din ceruri sa implineasca nevoile si sa aline durerile omenirii.

Noi Il iubim, fiindca, atunci cand Sodoma si Gomora s-au umplut de nedreptate, El nu le-a distrus pana cand nu le-a facut o visita personala.

Nu putem  sa ne nu ne varsam inimile inaintea Domnului, care isi apleaca urechea din inaltime si o pune pe buzele pacatosului muribund, a carui inima tanjeste dupa impacare.

Cum putem sa nu Il iubim  cand stim ca El ne  numara  firele de par, ne inseamna carare  si ne randuieste calea?

Acest mare adevar este adus aproape de inimile noastre  mai ales atunci cand ne amintim cat de atent este El, nu doar la interesele temporale ale creaturile Sale, dar si la bunastarea lor spirituala .

Desi intre creatura  limitata si Creatorul nelimitat se afla o mare distanta, exista legaturi care se unesc. Cand plangi, nu te gandi ca Dumnezeu nu vede lacramile, fiindca  "cum se indura un tata de copiii lui, asa se indura Domnul ce cei ce-L iubesc" (Psalmul 103: 13)

Vederea ta este capabila sa miste inima lui Iehova; soapta ta poate sa  plece urechea  Lui spre tine; rugaciunea ta poate sa cheme mana Lui; credinta ta poate sa miste  bratul Sau .

Nu te gandi  ca Dumnezeu sta in inaltime si nu-ti da nicio atentie. Aminteste-ti, ca, oricat de sarac si nevoiasi esti, Domnul se gandeste la tine.

 " Caci  Domnul isi intinde privirile peste tot pamantul, ca sa sprijineasca pe aceia a caror inima este intreaga a Lui" (2 Cronici 16:9). 

Oh, repeta atunci adevarul care niciodat'nu oboseste: "Nimeni nu este ca El, pe cari sufletul meu Il doreste! Domnul,  a carui voce tremura cerul, chiar El  Asa cum este, stie sa se aplece la mine din cer!"{CHARLES H. SPURGEON 

Niciun comentariu: