~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 18 ianuarie 2024

"TU ESTI CU MINE "


 "Povatuieste-ma  in adevarul Tau, si invata-ma; caci tu esti  Dumnezeul mantuiri mele ; Tu esti intotdeauna nadejdea mea. Psalmul 25;5)

Atunci cand incepe sa paseasca cu picioarele tremuratoare pe calea Domnului, credinciosul cere sa fie condus ca un copil care se tine de mana tatalui si ravneste  sa fie instruit in alfabetul adevarului.

Invatatura experimentata este refrenul rugaciunii lui David in psalmul 25:4-5).David stia multe,dar se simtea nestitor si dorea sa ma frecventeze scoala Domnului. El se roaga pentru o bursa in scoala harului de patru ori in aceste doua versete.

Ar fi bine daca credinciosii s-ar interesa de caile vechi ale adevarului lui Dumnezeu. si ar cere ferbinte  Duhului Sfant sa le de o intelegere sfintita si un spirit dornic de a invata,in mintea lor. "Caci Tu esti Dumnezeul mantuiri mele."

Iehova cel Intreit este Autorul si Desavarsitorul mantuirii poporului Sau. Este El Dumnezeul mantuirii tale?  Casesti in alegerea Tatalui, in ispasirea Fiului si in trezirea Duhului temeiul sperantelor tale vesnice?

Daca da, poti sa folosesti aceste mijloace de har ca baza pentru obtinerea viitoarelor  binecuvantari. Daca Dumnezeu a randuit sa mantuiasca, cu siguranta ca El nu va refuza sa te invete in caile Lui.

Este o binecuvantare sa ne putem adresa Domnului cu increderea pe care a manifestat-o David in testul de inceput; ea ne da o putere si mai mare in rugaciune si mangaierea in incercari. "Tu esti intotdeauna nadejdea mea. ".

Rabdarea este slujnica si fiica credintei; asteptam cu placere atunci cand suntem singuri ca nu asteptam in zadar. Este datoria si privilegiul nostru sa-L asteptam pe Domnul in slujire si in inchinare ,in expectativa si in incredere in toate zilele vietii noatre..

Credinta noastra va fi incercata; si, daca este adevarata, va continua sa sufere incercarile fara sa se vaite. Nu vom obosi asteptandu-L pe Dumnezeu , daca ne vom aminti cat de mult si cu cata rabdare ne-a asteptat El pe noi. {CHARLES  H. SPURGEON }

Niciun comentariu: