~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 5 februarie 2021

PUNE-L PE DUMNEZEU PE PRIMUL LOC


                 "...Isus nu se incredea in ei... fiindica El insusi stia ce este in om" (Ioan 2:24-25)

Pune increderea in Dumnezeu pe primul loc. Domnul nostru nu Si-a pus niciodata increderea in vreo persoana. 

Cu toate acestea, El nu a fost niciodata suspicios, niciodata ursuz si niciodata nu Si-a piardut speranta in privinta cuiva deoarece Si-a pus increderea in Dumnezeu pe primul loc.

Avea incredere absoluta in ceea ce poate face harul lui Dumnezeu pentru altii. Daca imi pun increderea in primul rand in fiinte umane, rezultatul va fi disperarea si dezndejdea mea fata de oricine.

Voi deveni ursuz pentru ca am insistat ca oamenii sa fie ceea ce nu poate fi niciodata un om- absolut perfect si drept.

Niciodata sa nu ai incredere in nimic din tine sau din oricine altcineva, in afara de harul lui Dumnezeu.

Pune voia lui Dumnezeu pe primul loc."Iata-Ma ,vin sa fac voia Ta Dumnezeule."( Evrei 10:9)

Un om asculta deceea ce pricepe el drept nevoie - Domnul nostru a ascultat de voia Tatalui Sau. Lozinca din vremea noastra este: "

Trebuie sa ne apucam de lucru! Paganii mor fara Dumnezeu.Trebuie sa mergem sa le spunem despre El"

Insa trebuie mai intai sa ne asiguram ca "nevoile" lui Dumnezeu si voia Sa in noi personal sunt implinite. Isus a spus:"... ramaneti ... pana veti fi imbracati cu putere de sus" (Luca 24:49)

Scopul instruirii noastre crestine este sa ajungem ne raportam corect la "nevoile" lui Dumnezeu si la voia Sa.

Odata ce sunt implinite "nevoile"lui Dumnezeu in noi, El ne va deschide drumul ca sa infaptuim voia Sa, implinind "nevoile"Sale  in alta parte.

Pune-L pe Fiul lui Dumnezeu pe primul loc."...oricine va primi un copilas ca acesta in Numele Meu, Ma primeste pe Mine"(Matei 18;5)

Dumnezeu a venit in lume in chip de copil, daruindu-Se si incredintandu-mi-Se mie. El asteapta ca viata mea personala sa fie un "Betleem".

Ingadui eu ca viata mea fireasca sa fie transformata treptat prin viata Fiului lui Dumnezeu care locuieste in mine? Scopul suprem al lui Dumnezeu este ca Fiul Sau sa poata fi aratat in mine.{OSWALD  CHAMBERS}

Niciun comentariu: