~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 3 decembrie 2018

TEMPLUL DUHULUI SFANT


























"Va indemn dar, fratilor, pentru indurarea lui Dumnezeu,sa aduceti trupurile voastre ca o jertfa vie,sfanta , placuta lui Dumnezeu: aceasta va fi din partea vostra o slusba duhovniciasca."(Romani 12:1)
Trebuie sa raspund in fata lui Dumnezeu pentru felul in care imi tin trupul sub stapanirea Lui. Pavel a spus ca el n-a facut  " zadarnic harul lui Dumnezeu",  adica nu l-a facut ineficient. Harul lui Dumnezeu este absolut, mantuirea adusa de Domnul Isus Cristos este perfecta si realizata o data pentru totdeauna.

Eu nu sunt in curs de a fi mantuit, ci sunt mantuit; mantuirea este la fel de eterna ca si tronul lui Dumnezeu; ceea ce am eu de facut este sa arat in exterior ceea ce Dumnezeu a realizat in interiorul meu.

Puneti in practica mantuirea voastra"(Filipeni 2:12 KJV), iata responsabilitatea mea. Aceasta inseamna ca trebuie sa arat in trupul meu viata Domnului Isus, nu intr-un mod mistic, ci intr-un mod real si categoric. "Ma port aspru cu trupul meu si-l tin in stapanire.

Orice sfant isi poate tine trupul in stapanire absoluta pentru Dumnezeu. Dumnezeu ne-a facut sa detinem stapanirea asupra intregului templu al Duhului sfant, inclusiv asupra gandurilor si dorintelor
noastre; noi suntem raspunzatori pentru ele si nu trebuie sa cedam in fata dorintelor nepotrivite.

Cei mai multi dintre noi suntem mai severi cu altii decat cu noi insine; gasim scuze pentru lucrurile din noi in timp ce condamnam in altii lucrurile spre care nu suntem inclinati in mod natural.

"Va indemn - spune Pavel- sa aduceti trupurile voastre ca o Jertfa vie." Trebuie sa ma hotarasc daca sunt sau nu de acord cu Domnul si Stapanul meu sa fie templu Sau.

Daca raspunsul este da, atunci, pentru mine, intreaga lege privitoare la trup este cuprinsa in acest adevar revelat, si anume ca trupul meu este templul Duhului Sfant.{OSWALD CHAMBERS}

Niciun comentariu: