~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 17 decembrie 2018

RAZE DE LUMINA


























"Binecuvantat sa fie Dumnezeu,Tatal Domnului nostru Isus Hristos, Parintele indurarilor si Dumnezeul orcarei mangaieri, care ne mangaie in toate necazurile noastre, pentru ca, prin mangaierea cu care noi insine suntem mangaiati de Dumnezeu sa putem mangaia pe cei ce se afla in vreu necaz!
(2 Corinteni 1:3-4)

Mangaierile divine sunt un balsam alinator pentru ranile si durerile noastre sufletesti; ele ne incurajeaza si ne da pace si siguranta in imprejurari dificile pe care le intampinam in lume.

In orice incercare sau dificultate pe care Dumnezeu o ingaduie in viata noastra, avem la dispozitie proviziile Lui de mangaiere si de imbarbatare. Aceasta ne sustin morala si ne intaresc in slabiciunile si inconsecventele noastre in timpul incercarilor.

Dumnezeu cunoaste slabiciuneaea noastra, imposibilitatea de a schimba imprejurarile, ignoranta noastra cu privire la ce ne asteapta.

Dar El vrea sa inlocuiasca slabiciunea,  incapacitatea sau ignoranta noastra prin depedenta de El. Pentru aceasta ne da garantia dragostei Sale desavarsite, care nu va permite ca un lucru sa ne  fie daunator, nici chiar atunci cand din punct de vedere omenesc, el pare a fi daunator.

Daca ne ocupam cu slabiciunile noastre si nu le aducem in fata lui Dumnezeu, prin rugaciune, aceasta inseamna necredinta.{Samanta buna}

"Cheama-Ma si-ti voi raspunde; si iti voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse, pe care nu le cunosti."(Ieremia 33:3)

"Te iubesc cu o iubire vesnica; deaceea iti pastrez bunatatea Mea! " 31(Ieremia 31:3)

"Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau ,care te iau de mana dreapta si-ti zic: Eu iti vin in ajutor! (Isaia 41:13)
"Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde. Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau Sfantul lui Israel, Mantuitorul tau! (Isaia 43:2-3)

Niciun comentariu: