~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 8 iunie 2018

MEDICUL CEL MARE, TE CUNOASTE BINE





















"Caci Domnul nu leapada pentru totdeauna. Ci cand mahneste pe cineva, se indura iarasi de el, dupa indurarea Lui cea mare;
Caci El nu necajeste cu placere, nici nu mahneste bucuros pe copiii oamenilor .(Plangerile Lui Ieremia 3:31-32,33)

Oricare ar fi starea noastra, Domnul Isus o cunoaste cu precizie. Gandul acesta ne aduce multa mangaiere. El le-a trimis vorba Martei si Mariei ca boala fratelui lor nu este spre moarte.

Fiind singurul Dumnezeu viu si adevarat si unicul Mantuitor, El are stiinta si prestiinta, cunostinta deplina si necurmata,cu privire la ai Sai si la tot ceea ce ii priveste.

Nu este oare o mangaiere deosebita pentru noi faptul ca Prea iubitul sufletelor noastre, Prietenul nostru divin, cunoaste toate lucrurile?

Domnul Isus este Medicul meu, iar pentru mine, pacientul Sau, imi este de ajuns ca El imi cunoaste la perfectie starea. Bonlavul nu are nevoie sa stie totul despre el insusi, Asa ca taci, inima nechibzuita, curioasa si fricoasa! Ceea ce nu stii acum vei afla dupa aceea; Isus Medicul cel mare,te cunoaste bine si stie prin ce necazuri treci.

Bonlavul n-are nevoie sa cunoasca toate elementele din care i-a fost preparat medicamentul si nici sa stie totul despre boala lui; aceasta este treaba doctorului; tot ce trebuie sa faca pacientul este sa se increada in medicul sau.

Cat despre mine,eu imi pun toata increderea in Domnul Isus, preaiubitul meu Doctor, chiar daca nu pot descifra semnele ciudate de pe reteta Lui, care nu da gres, care ma va vindeca, desi intr-un chip tainic.

El este Domnul, si noi trebuie sa ne supunem Lui, fara sa-I judecam faptele." Robul nu stie ce face stapanul lui". Arhitectul nu poate sa explice oricarui salahor planul cladirii: dar este destul ca il stie el. Oala nu zice olarului:Ce faci?" Eu, un om nestitor, nu trebuie sa-L descos pe Domnu meu asupra gandurilor Sale.

El este Capul. In cap se afla priceperea si puterea. Madularele trebuie sa faca ce porunceste capul;ele n-au pricepere, ele nu vad scopul si mijloacele prin care acesta ar putea fi atins.

Daca esti bonlav, mangaie-te cu gandul acesta "Tu nu vezi scopul si sfarsitul, dar Isus le vede."{C.H.Spurgeon}

Niciun comentariu: