~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 27 aprilie 2018

POT SA MA INCRED IN EL? IN TOATE INCERCARILE MELE




















"In ziua fericiri fii fericit ,iar in zua nenorociri reflcteaza: Dumnezeu a facut si pe una si pe cealalta...
(Eclesiastul 7:14)
"Eu intocmesc lumina,si fac intunericul ,Eu dau propasirea,si aduc restristea, Eu Domnul, fac toate aceste lucruri.(Isaia 45:7)
 "Oare nu din voia Celui Prea Inalt vin cele rele si cele bune? (Plangerile Lui Ieremia 3:38)

Asemenea intregii Biblii,aceste trei texte stabilesc clar suveranitatea lui Dumnezeu atat cu privire la bine, cat si cu privire la rau.Dumnezeu nu sta cu spatele cand loveste nenorocirea, si nici nu este luat prin suprindere. Din potriva El tine sub control incercarea pentru gloria Sa si binele nostru...

A te increde in Dumnezeu nu indeparteaza nici suferinta,nici necazul. Dar chiar in sanul adversitatii, increderea poate afirma: "Doamne,stiu ca Tu ai dirijat acest eveniment groaznic. Nu stiu de ce L-ai permis, dar am incredere in Tine.

De fiecare data, desi  cunosteam adevarul cu privire la acest subiect, a trebuit sa decid daca vreau sa-mi pun increderea in El chiar in mijlocului necazului meu. Am realizat din nou ca, dupa cum invatam pas cu pas sa ascultam de Dumnezeu tot asa trebuie sa invatam si sa ne incredem in El, imprejurare dupa imprejurare.

A te increde in Dumnezeu nu e o chestiune de sentimente, ci de vointa. Niciodata nu simt ca-mi vine sa ma incred in Dumnezeu cand loveste adversitatea, dar pot decide sa o fac totusi. Acest act de vointa trebuie totodata sa se intemeieze pe credinta, care la randul ei , se sprijina pe adevar.

Iata adevarul in care trebuie sa credem: Dumnezeu este suveran, si El Isi implineste planurile Sale bune fara piedeci.El dirijaza si tine sub control toate evenimentele si toate actiunile creaturilor Sale, astfel incat nimic nu scapa vointei Sale suverane. Trebuie sa credem acest adevar si sa ne agatam de el in fata adversitatii, daca dorim sa-L glorificam pe Dumnezeu prin increderea noastra.

Voi mai adauga,cu toata blandetea si compatimirea posibila: a-L glorifica pe Dumnezeu in incercare  acordudandu-I increderea  noastra trebuie sa consitutie o  prioritate absoluta. Noi incercam sa scapam imediat de necaz, dezamagire sau frustare.

E vorba de o dorinta foarte fireasca,si Dumnezeu a promis ca ne va acorda gratia suficienta pentru a infrunta incercarea si pacea in sanul nelinisteii (2Corinteni 12 :9); (Filipeni 4:6-7)  {Jerry Bridges}

Niciun comentariu: