~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 19 martie 2018

UN IMN DE INCURAJARE





















"Nimeni nu este ca Dumnezeu...El trece pe ceruri ca sa-ti vina in ajutor, trece cu maretie pe nori.
Dumnezeul cel vesnic este un loc de adapost,si sub bratele Lui cele vesnice este un loc de scapare.(Deuteronom 33:26-27)

Intr-o zi cand suferinta din sufletul sau parea sa-l rapuna, Anthony Showalter, autorul imnului cunoscut in limba romana sub titul: "Cand ma las pe bratul Domnului", a primit o scrisoare de consoloare. Doi prieteni ii scriau despre durerea pe care ei o incercasera nu cu mult timp in urma.

Raspunzand cu aceeas compasiune, Showalter a scris printre altele si versetul de astazi.Imediat dupa ce a terminat de scris ,Dumnezeu a pus in mintea lui ideea de a compune un imn de incurajare.

Peste cateva minute, Showalter punea pe hartie cuvintele si notele muzicale ale imnului amintit.Nu este de mirare ca acest inm, scris sub inspiratia divina, ne aminteste ca Dumnezeu este aproape de noi,ne da calauzire si pacea Sa.

Imnul a devenit unul dintre cele mai apreciate cantece crestine.In fiecare zi avem nevoie sa ne amintim de cuvintele: Eu sunt sigur, cand ma las pe bratul Domnului".

Este gresit sa vorbim despre suferinte fara sa spunem cateva cuvinte de incurajare.In toate necazurile noastre, Dumnezeu este Acela care ne daruieste incurajarea sa rezistam  si sa mergem mai departe pe calea vietii.

Fara incurajarile lui Dumnezeu ne-am prabusi sub greutatea deznadejdilor. Iata marele motiv care ne face sa exclamam : "Nimeni nu este ca Dumnezeu!"
 
                                      Un imn de incurajare

         O, ce bine e, ce voios traiesc,
         Cand ma las pe bratul Domnului.
         Fericit ma simt, pace eu primesc,
         Cand ma las pe bratul Domnului.

Eu sunt sigur, sunt ocrotit la pieptul Lui,
Eu sunt sigur, cand ma las pe bratul Domnului.
       
          Cat de dulce e calator sa fiu,
          Cand ma las pe bratul Domnului,
          Ma conduce El ,tinta mea o stiu,
          Cand ma las pe bratul Domnului.

De ce sa ma tem pe cararea mea,
Cand ma las pe bratul Domnului?
El aproape e, am din pacea Sa,
Cand ma las pe bratul Domnului!

Constienta faptului ca Dumnezeu sta deasupra tuturor lucurilor si ca El este un loc de adapost, aduce alinarea sufletului  incercat. Necazurile noastre dau prilej  lui Dumnezeu sa-Si arate indurarea Sa .In greutati si ingrijorarile noastre, sa ne lasam incurajati de dragostea lui Dumnezeu care doreste sa ne poarte mai departe pe calea credintei!{Samanta Buna}
         

Niciun comentariu: