~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 4 august 2017

INTALNIRI FRECVENTE CU DUMNEZEU




















"Cercetati Scripturile ,pentru ca socotiti  ca in ele aveti viata vesnica,dar tocmai ele marturisesc despre Mine." (Ioan 5:39)

Iata doua motive convingatoare pentru a-ti satura mintea cu ele:

1) Ca sa cunosti cine este Dumnezeu. Intr-o zi, la scoala,o fetita a fost intrebata de profesoara ei de desen ce are de gand sa deseneze ." O imagine a lui Dumnezeu",a raspuns ea. Profesoara a spus: "Dar nimeni nu la vazut vreodata." Increzatoare fetita a raspuns: Il vor vedea cand l-am terminat".

Pana la venirea lui Isus, cu totii am avut numai idei despre Dumnezeu. Dar apoi Domnul Isus a afirmat :"cine M-a vazut pe Mine ,a vazut pe Tatal" (Ioan 14:9) Daca vrei sa sti cine este Dumnezeu , ce crede El si cum lucreaza El, incepe sa petreci mai mult timp cu Domnul Isus. Ca sa stii cine esti .

2) Cand Dumnezeu l-a chemat pe Moise sa izbaveasca Israelul, Moise  i-a spus lui Dumnezeu doua lucruri. a) cand...le voi spune: Dumnezeul parintilor vostri m-a trimis la voi" si ma vor intreba:"Care este Numele Lui?" ce le voi raspunde?" Dumnezeu i-a zis lui Moise: ..."Vei raspunde copiilor  lui Israel asfel:

"Cel ce se numeste "Eu sunt" m-a trimes la voi" (Exod 3:13-14) Pentru a stii cine esti, trebuie sa stii cine este Dumnezeu; atunci vei avea credibilitatea, increderea, o directie si un scop;

b) "Iata ca n-au sa ma creada...". "Domnul a zis: Ce ai in mana? " El a raspuns: "Un toiag."Domnul a zis: "Arunca-l la pamant". El l-a aruncat la pamant si toiagul s-a prefacut in sarpe". (Exod 4:1)

Moise avea deja ce-i trebuia, dar nu avea idee si nici nu stia cum sa-l foloseasca pana cand nu i-a aratat Dumnezeu. Ai inteles ideea ? Pentru a stii cine esti si cine este Dumnezeu ,trebuie sa ai intanlire frecventa cu El.{Bob GASS}

Niciun comentariu: