~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 20 august 2017

FELUL IN CARE SUNTEM CALAUZITI






















"Dar Mangaietorul adica Duhul Sfant ,pe care-L va trimete Tatal, in Numele Meu va va invata toate lucrurile ,si va va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu." (Ioan 14:26)

Adevarul este ca o pestere foarte mare in care noi dorim sa intram, dar pe care nu suntem in stare s-o traversam singuri. Ea este clara si luminoasa la intrare, dar daca voim sa patrundem mai departe si sa cercetam ascunzisurile ei, ne trebuie o calauza, fara care ne putem pierde.

Duhul Sfant care cunoaste foarte bine tot adevarul,El este aceasta calauza, randuit sa conduca pe orice credincios adevarat,atat de departe cat poate el pricepe, sa-l duca dintru-o incapere in alta ca sa invete sa cunoasca lucrurile adanci ale lui Dumnezeu si sa-i descopere toate lucrurile ascunse.

Ce mare fagaduinta pentru sufletul care cerceteaza smerit! Noi dorim sa cunoastem adevarul si sa ne adancim in El. Ne dam seama ca suntem supusi greselii si ca avem nevoie grabnica sa fim calauziti.

Sa ne bucuram dar de faptul ca Duhul Sfant a venit sa ramana cu noi. El vrea sa ne slujeasca de calauza si noi primim cu bucurie calauzirea Lui. Dorim "tot adevarul",ca sa nu ne clatinam in vreo parte.

Sa nu nesocotim nici o parte din descoperirea Duhului Sfant, ca su nu  pierdem o binecuvantare si sa cadem in pacat. Duhul lui Dumnezeu ne-a fost dat ca sa ne calauzeasca in tot adevaru si  noi cu inimile supuse,sa ascultam Cuvantul lui Dumnezeu si sa-i urmam indrumarile,{C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: