~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 17 iulie 2017

PRIVIRE INAPOI; APOI INAINTE






















"Dar imi voi aduce aminte de legamantul Meu facut cu tine din vremea tineretii tale si voi face cu tine un legamant vesnic.( Ezechiel 16:60)

Oricare ar fi pacatul nostru ,Domnul ramane credincios in dragostea Sa pentru noi. El priveste in urma. Vezi cum iti amintesti de zilele de alta data,cand ne-a chemat ca sa facem legamant cu El,si cand noi ne-am predat Lui.

Ce zile fericite au fost acelea! Domnul nu ne mustra pentru nimic si nu ne invinuieste de lipsa de sinceritate.Nu, El priveste legamantul Sau cu noi, mai mult decat la al nostru cu El.

S-ar fi putut ca El sa aiba vreun gand ascuns in legatura cu acest legamant sfant? Nu! Din potriva;ce bunatate ne-a aratat El, ca sa-si aduca aminte de noi in dragostea Sa!

El priveste inainte. El a hotarat sa nu dea inapoi de la legamantul Lui. Daca noi nu suntem credinciosi legamantului, totusi El ramane credincios.El spune cu tarie: "Voi incheia cu tine un legamant vesnic"
si nu se gandeste sa dea inapoi

Binecuvantat sa fie Numele Lui,ca El priveste la pecetea sfanta, "sangele legamantului celui vesnic"si se gandeste la Cel care S-a pus  chezas pentru noi si care a intarit acest legamant, la Fiul Sau prea iubit;iata de ce El isi va tine fagaduintele Sale sfinte.

El ramane credincios", caci nu se poate tagadui singur. Doamne, te rog pune in inima mea aceasta fagaduinta de pret si fa sa ma hranesc cu ea in fiecare zi.{C.H.SPURGEON}

"Dumnezeul  pacii sa va sfinteasca El insusi pe deplin ; si: duhul vostru, si sufletul vostru si trupul vostru,sa fie pazite intregi,si fara prihana la venirea Domnului nostru Isus Hristos. Cel ce va chemat este credincios,si va face lucru acesta." (1 Tesaloniceni 5:23-24)


Niciun comentariu: