~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 1 noiembrie 2016

ACEASTA ESTE VOIA TA





















Aceasta este voia Ta,sa trec prin suferinta?
Sa-Ti multumesc ca boala grea striveste a mea finta?
Aceasta este voia Ta, sa sufar si sa plang?!
Credeam ca nici un rau sau greu cu Tine nu m-ajung!

Aceasta este voia Ta, sa-Ti multumesc cand gem
Si in zadar in viata mea sa para ca te chem
Aceasta este voia Ta?! Ma lasa sa inteleg
Ca-n suferinti nadejdea mea de Tine s o leg.

Sa inteleg ca voia Ta e sa ma vezi sfintit
Si ca spre bine-mi este ce ISUS mi-a randuit;
Sa inteleg ca mangaierea, ce-n cer o voi primi,
Intrece orice suferinta, oricat de greu mi-ar fi!
                                                  (V.I.)



Niciun comentariu: