~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 14 septembrie 2016

DEZAMAGIRILE VIETII





















" ...De la mine s-a intamplat lucrul acesta."( 1 imparati 12:24)

Dezamagirile vietii sunt in realitate numai deciziile pline de dragoste ale lui Dumnezeu,Tatal nostru.

"Am un mesaj pentru tine, astazi, copilul meu - sa-ti-l soptesc la ureche, astfel ca norii de furtuna care se ridica sa fie auriti cu glorie si ca locurile pietroase pe care trebuie sa mergi sa fie netezite.

"Este un mesaj scurt, dar lasa-l sa se afunde in adancul sufletului tau si foloseste-l ca o perna pe care sa-ti odihnesti capul obosit." De la Mine s-a intamplat lucrul acesta".

 " Ti-ai  inchipuit vreodata ca tot ce te nelinisteste pe tine , Ma nelinisteste si pe Mine ? Caci cel ce se atinge de voi se atinge de lumina ochilor Mei " ( Zaharia 2:8)  Tu ai priet in ochii Mei (Isaia 43 :4) de aceea am o deosebita placere sa te invat."

Cand ispitele te ataca violent si vrasmasii vin ca un potop , vreau sa stii ca de la Mine s-a intamplat lucrul acesta. Slabiciunea ta  are nevoie de puterea Mea si paza ta este in mana Mea: Lasa-Ma pe Mine sa Ma lupt pentru tine."

Te afli in imprejurari grele, inconjurat de oameni care nu te inteleg, care nu tin seama de dorintele tale si te desconsidera?  De la Mine s-a intamplat lucrul acesta.

Eu sunt Dumnezeul imprejurarilor. Nu intamplator ai fost asezat acolo unde esti; aceasta este locul pe care Eu l-am ales pentru tine. Nu te-ai rugat tu ca sa devii smerit? Vezi tu, te-am asezat chiar in  locul care poti sa inveti aceasta lectie; anturajul tau  si tovarasii tai  implinesc scopurile mele".

"Ai greutati financiale ? Este greu sa le rezolvi? Tot de la Mine s-a intamplat lucrul acesta! Ale Mele sunt toate fiarele muntilor cu miile lor si vreau sa te adapi din Mine si sa depinzi de Mine.

 Proviziile Mele sunt nemarginite  (vezi Filipeni 4:19) Increde-te in promisiunile Mele, asa incat sa nu se adevereasca despre tine faptul ca voi n-ati  avut incredere in Domnul Dumnezeul vostru (Deut 1:32)  
"Treci printr-o noapte de durere? De la Mine s-a intamplat lucrul acesta. Eu sunt om la durerii si obisnuit  cu suferinta  (Isaia 53:3) Eu  am ingaduit ca mangaierile firesti si sprijinul omenesc sa ti se naruie , astfel ca intorcandu-te la Mine, sa poti primi o mangaiere eterna!(2 Tesaloniceni 2:16-17)

                                                                                                         `                   (L.A.Barton)

Niciun comentariu: