~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 15 aprilie 2016

VREMURI DE TULBURARE

























"Binecuvantat sa fie Domnul, Stanca mea,...Binefacatorul meu si Cetatuia mea,Turnul meu de scapare si Izvavitorul meu, Scutul meu de adapost." (Psalmul 144:1-2)

Evanghelia e ca o tablita indicatoare indrumand spre locul de siguranta spre adevaratul adapost care e Hristos Domnul, Stanca veacurilor. Stanca nu e clintita de furtuna.

Noi nu putem opri furtunile care produc atatea tulburari, dar ne putem adaposti de ele.Pasalmistul se ruga: In Tine, Doamne,imi caut caut scaparea...Fii o stanca de adapost pentru mine, unde sa pot fugi totdeauna!" (Psalmul 71:1-3)

Da, la Domnul,sufletul gaseste adevaratul scut si adapost. Noe n-a putut opri furia potopului, dar s-a putut adaposti in corabie, In timp ce afara era prapadadul, el era linistit inlauntru.

La fel , toti cei ce au venit la Hristos Domnul, au gasit in El adapost si liniste deplina. Ca sa linisteasca sufletul, Hristos Domnul intai ne curateste de pacat. Pacatul este prima cauza a nelinistii, a tulburarilor.

Pacatul este ca un ghimpe, ca un spin ce intra in picior, ca un corp strain ce intra in ochi. Ar fi o incercare zadarnica sa iei medicamente de linistire a organismului. Intai trebuie scos raul, dupa aceea vine linistirea.

Domnul Isus Hristos este singurul Mantuitor. Numai El poate scapa de pacat si poate da pace sufletului. El a zis: " Va las pacea Mea, va dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante." (Evanghelia dupa Ioan 14 :27)

Hristos Domnul da pacea schimband inima omeneasca.Ura, nervozitatea, certurile betiile sunt inlaturate.Apoi sufletul mantuit este indemnat prin Evanghelie sa-si puna toata increderea in Mantuitorul sau atotputernic spre a ramane linistit in toate imprejurarile.

Cel ce ne-a mantuit conduce toate, El e in control. Un fir de par nu cade fara stirea Lui. Si El poate totul, nimic nu ii este imposibil, El nu va lasa ca preaiubitii Lui sa piara in furtuna.

Iar daca uneori ingaduie furtunile, si aceasta chiar o face spre binele nostru. Increderea in El imi da linistea cuvenita. Ce binecuvantata este aceasta incredere! La asa ceva ne indrumeaza Evanghelia.
In ea citim cuvintele Domnului Isus:

"Aveti credinta in Dumnezeu ,si aveti credinta in Mine. Sa nu vi se tulbure inimile, nici sa nu se inspaimante" Evanghelia dupa Ioan 14:1).{ Petru Popovici}

Niciun comentariu: