~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 12 aprilie 2016

PAZITI DE PUTEREA LUI DUMNEZEU


















"Dumnezeul pacii sa va sfinteasca El Insus pe deplin: si: duhul vostru, sufletul si trupul vostri, sa fie                   pazite intregi, fara prihana la venirea Domnului nostru Isus Hristos.
Cel ce v'a chemat este credincios, si va face lucru acesta ." (1Tesaloniceni 5:23-24)

Cand spun ca Dumnezeu tine pe ai Sai, de ce trebuie El sa-i tina?  Pentru ca au nevoie sa fie tinuti, astfel ar cadea. In ce ma priveste, n-am nici cea mai mica indoiala ca Dumnezeu va tine pe ai Sai.  Ei nu vor pieri nicidecum.

Sunt "pazit de puterea lui Dumnezeu prin credinta, spre mantuire" (1 Petru 1:5) Aflu cu aceasta descoperire ca am nevoie sa fiu pazit si ca mereu am nevoie sa fiu in intregime dependent,in fiecare clipa, de acest har: dar am totodata si descoperirea pozitiva ca harul nu imi va lipsi niciodata.

In felul acesta dependenta este mentinuta si este foarte binecuvantat lucru sa fiu in depedenta. Omul are de invatat intreaga lui dependenta, asa cum spune Domnul: "Despartiti de Mine nu puteti face nimic." (Ioan 15:5) Si omul nu spune,  dar gandeste ca este in stare sa faca mare lucru!

De aceea trebuie sa invatam dependenta si in acelas timp adevarul binecuvantat al credinciosiei care nu da gres a lui Dumnezeu.

"Nimeni nu-i va smulge din mana Mea". De ce spune asa? Pentru ca Diavolul ar vrea sa-i smulga, daca ar putea. Inainte de a ajunge la rezultatul a toate in slava, Intelepciunea lui Dumnezeu ma face sa depind de El.

De aceea El trece pe cate cineva prin imprejurari in care credinta ii este mereu incercata. si apoi trebuie sa invat ca El niciodata nu Se arata fara har fata de mine. Eu trebuie sa ma cunosc pe mine si sa-L cunosc pe Dumnezeu.

Este lucru plin de amar sa te cunosti pe tine insuti, dar apoi intanlesti adevarul binecuvantat al indurarii de nespus a lui Dumnezeu,care ia seama la starea si imprejurarile noastre.

"Voi sunteti pazit de puterea lui Dumnezeu, prin credinta". Dar de ce prin credinta? Credinta face ca sufletul meu sa inteleaga dragostea Lui.

Astfel credinta indreapta inima spre increderea in El si nu in noi insine, intr-un fel in care ne face sa intelegem si sa pretuim ce este Dumnezeu ca Cel care lucreaza in harul Sau si ne tine prin puterea Sa. { J.N.Darby} 

Niciun comentariu: