~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 2 noiembrie 2015

CU CATA LINISTE SI PACE















Cu cata liniste si pace,
Isuse crucea Ti-ai purtat
Si ce iubire fara margini
La toti vrasmasii-ai aratat!
Cu cata larga darnicie
Iubirea Ta le-ai impartit,
Caci,cugetand adanc la toate
Pana-n strafund sunt coplesit.
                Cat de puternic in tacere
                Ai fost atunci cand Te-ntrebau,
                Cand cu batjocuri ne'ntanlite,
                Fiinta intreaga Ti-o umpleau!
                Cu ce rabdare uimitoare
                 Intregul chin l-ai suferit,
                 Caci azi ,cand ma gandesc, Isuse,
                  Pana-strafund sunt coplesit.
Ce adancimi de umilinta
A trebuit Tu sa cobori!
Ce arzatoare stari trait-ai,
Ce sguduiri si ce fiori!
Ce singur ai ramas in toate
-Si totusi cat de linistit!-
Caci ,cugetand cu mintea slaba,
Pana-n strafund sunt coplesit.
                Ce plin si amar Ti-a fost paharul!
                Ce fara murmur l-ai baut!
                Ce cruda a fost cararea mortii,
                 Pe care lin Tu ai trecut!
                Si toate pentru mine,Doamne
                Le-ai indurat si le-ai primit,
                Ca eu sa fiu, pe vesnicie,
                Deplin iertat si mantuit.
O,slava,slava, slava Tie!
Ti-aduc, Isuse,necurmat,
Caci Tu cu un pret atat de mare,
Pe mine m-ai rascumparat!
Mi-aplec faptura mea intreaga
Cu umilinta,-n Fata Ta;
Pastreaz-o -n Tine pan'la capat!
Mai mult de-atat nu am ce-Ti da.

~Niculae Moldovenu~

Niciun comentariu: