~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 16 mai 2015

SIGURANTA IZBAVIRI PERSONALE




















"Iata ,Dumnezeu este izbavirea mea,voi fi plin de incredere ,si nu ma voi teme de nimic ;caci Domnul Dumnezeu este taria mea si pricina laudelor mele, si El m-a mantuit."(Isaia 12:2)

Dumnezeu i-a promis lui Ieremia ca El personal il va scapa."Iti voi da ca prada de razboi viata ta."Aceasta este tot ce promite Dumnezeu copiilor Lui .Oriunde ne trimite ,Dumnezeu ne va pazi viata.

Averea si posesiunile noastre sunt neimportante;noi nu trebuie sa fim legati de ele,astfel vom avea parte de neliniste ,durere si suferinta .Aceasta este semnificatia launtrica a sigurantei izbavirii personale.

Predica de pe Munte arata ca,atunci cand suntem in slujba Domnului Isus Cristos ,n-avem timp sa ne ocupam de noi insine .De fapt,Domnul Isus ne spune: " Sa nu va pese daca altii se poarta drept cu voi sau nu".

A cauta dreptatea este un semn ca am deviat de la devotamentul fata de El. Nu cauta niciodata dreptatea in lume aceasta ,dar nu inceta niciodata sa faci dreptate.

Daca vom cauta dreptatea ,vom incepe sa cartim si sa ne complace in nemultumirea autocompatimirii-"de ce sa fiu tratat asa?"Daca Ii  suntem devotati Domnului Isus Cristos ,n-avem nimic de-a face cu ceea ce ne iese in cale,fie ca e vorba de ceva drept sau nedrept.

Domnul Isus spune : "Tu continua sa faci ceea ce ti-am spus sa faci ,iar Eu iti voi pazi viata .Daca incerci sa ti-o pazesti singur,te indepartezi de izbavirea mea."

Chiar si cei mai devotati dintre noi devenim atei in aceasta privinta; nu-L credem pe Dumnezeu.Noi punem pe tron judecata noastra naturala si apoi lipim pe ea numele lui Dumnezeu.

Ne incredem in intelepciunea noastra ,in loc sa ne incredem in Dumnezeu din toata inima.
~Oswald Chambers~
"Increde-te in Domnul din toata inima ta ,si nu te bizuipe intelepciunea ta! Recunoaste-L in toate caile tale si El iti va netezi cararile."(Proverbe 3:5-6) 

Niciun comentariu: