~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 21 septembrie 2014

RUGACIUNEA PENTRU INTELEPCIUNE



















"Daca vreunuia dintre voi ii lipseste intelepciunea, s-o ceara de la Dumnezeu...si ea ii va fi data.(Iacov1:5)

Regele Solomon si-a dat seama ca daca Dumnezeu nu-i va da intelepciune spirituala ca sa guverneze Israelul ,toate capacitatile si cunostintele sale omenesti nu-i vor fi de mare folos.

Oliver G. Wilison a spus :"Rugaciunea umple neputinta omeneasca de omnipotenta luiDumnezeu si deschide noi porti realizarilor sale Ea il face pe slab puternic si pe cel simplu intelept."

Abraham Lincol a simtit o mare nevoie de intelepciune in timpul Razboiului Civil din America .Un prieten apropiat a scris:"Am petrecut trei saptamani la Casa Alba ca oaspete al presedintelui .

Intr-o noapte - chiar inaintea bataliei de la Bull Run- eram obosit ,nu puteam dormi .Din dormitorul lui Lincol auzeam tonul scazut al vocii lui .Privind prin usa intredeschisa ,am vazut ceva ce n-am sa uit niciodata ,Inaltul sef executiv era ingenuncheat in fata Biblei .

Nu stia ca voi auzi agonia rugaciunii cand zicea:"O,Dumnezeule mare si atotputernic,care ai ascultat rugaciunea lui Solomon cand s-a rugat si a strigat la Tine pentru intelepciune ,asculta-ma!

Nu pot conduce acest popor .Nu pot conduce afacerile acestei tari fara ajutorul Tau O,Doamne ,asculta-ma si salveaza aceasta natiune".Raspunsul pe care l-a primit este acum istorie,pentru ca Uniunea a fos salvata.

In loc sa te bizui pe intelegerea ta ,credinciosule ,admite lipsa intelepciunii si a puterii personale pentru atingerea scopului ce iti sta in fata . Cere cu umilinta intelepciunea care vine de sus. Dumnezeul care l-a auzit pe Solomon si pe Lincol te va asculta si-ti va raspunde.~H.G.B.~

Niciun comentariu: