~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 9 august 2014

LASA CUVANTUL LUI DUMNEZEU SA DOMNEASCA !


















"Cuvantul  Tau,Doamne, dainueste  in veci in ceruri ."(Psalmil 119:89)

Dr Martin Lloyd-Jones scrie: El este "Duhul in Cuvant ,Duhul peste Cuvant si Duhul in noi ,iata ce se intampla cand citim Cuvantul .

"Cand tu spui:"Este imposibil ."Dumnezeu spune: "Ce este cu neputinta la oameni ,este cu putinta la Dumnezeu ."(Luca 18:27) Tu spui :"am obosit ". El spune: cei ce se incred in Domnul isi innoiesc puterea."(Isaia 40:31)Tu spui :Nimeni nu ma iubeste",El spune:Te iubesc cu o iubire vesnica (Ieremia 31:3)

Tu spui:" Nu mai pot continua ". El spune Harul meu iti este deajuns ".(2 Corinteni 12:9) Tu spui :"Nu stiu ce sa fac".El spune : "El iti va netezi cararile ". (Proverbe 3:6) Tu spui: "Nu pot s-o fac "El spune "Pot totul in Hristos care ma intareste ".(Filipeni 4:13).

Tu spui :Nu merita ". El spune:"vom secera,daca nu vom cadea de oboseala ".(Galateni 6:9) Tu spui: "Nu ma pot ierta ". El spune: "cum va iertat si Dumnezeu pe voi in Hristos ".( Efeseni 4:32) Tu spui : "Nu pot s-o scot la capat ",El spune:"Dumnezeul meu sa ingrijeasca de toate trebuintele voastre".(Filipeni 4:19)

Tu spui : " Ma tem" El spune: " Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frica ,ci de putere". (2Timotei 1:7) Tu spui : "Nu mai pot face fata ".El spune:"incredinteaza-ti soarta in mana Domnului ,si El ie va sprijini ". (Psalmul 55:22)Tu spui : "Nu sunt suficient de destept ". El spune : "Daca vreunuia dintre voi ii lipseste intelepciunea ,s-o ceara de la Dumnezeu".(Iacov1:5)

Sunt complet singur ". El spune : "Nicidecum n-am sa te las ,cu nici un chip nu te voi parasi ". (Evrei 13:5)
Billy Sunday spunea : Ma bazez pe Cuvantul lui Dumnezeu ,iar daca Cuvantul se va prabusi ,ma voi prabusi si eu cu el ". Astazi, lasa Cuvantul lui Dumnezeu sa domneasca !~ Bob GASS~

Niciun comentariu: