~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 28 septembrie 2013

UN DAR AL HARULUI



"Caci prin har ati fost mantuiti ,prin credinta ,Si aceasta nu vine de la voi ;ci este darul lui Dumnezeu .(Efeseni 2:8)
Intr-un articol publicat de Moody Monthly ,evanghelistul D.L.Mooddy a relatat despre un barbat care a depus o marturie personala in timpul unui serviciu religios in care predicase el .

Ridicanduse in picioare ,omul a spus ca i-au trebuit 42 de ani ca sa invete trei lectii importante ."In primul rand ", a spus omul ,"am ajuns sa-mi dau seama ca nu pot face nici un lucru pe baza carui sa-mi merit salvarea". Moody s-a gandit ca este un lucru pe care merita sa-l inveti.

"In al doilea rand",a continuat el, "am aflat ca Dumnezeu nu-mi cere sa fac nimic pentru a-mi castiga salvarea".Si asta-i important,s-a gandit Moody .

"in al treilea rand", a incheiat acest barbat ,"am invatat ca Domnul Isus a incheiat la cruce lucrarea care imi aduce mie salvarea .Tot ceea ce trebuie sa fac este sa o primesc ".Aratand ca este de acord cu cele de mai sus,Moody si-a incheiat articolul cu acest apel:
"Dragi prieteni ,sa incetam a ne mai zbate si a mai lupta si sa acceptam salvarea chiar acum."

Lucrarea de rascumparare a fost incheiata .Dar ,pentru a beneficia de ea ,trebuie sa-L primim pe Domnul Cristos prin credinta.Biblia spune:"Pe cand ,celui ce nu lucreaza ,ci crede in Cel ce-I socoteste pe pacatos neprihanit ,credinta pe care o are el ii este socotita ca neprihanire."(Romani 4:5) .

Salvarea nu este o rasplata .Este un dar al harului pe care trebuie sa-l acceptam cu umilinta .

Daca nu te-ai increzut niciodata in Domnul Cristos ,pune-ti astazi increderea in El ca Salvatorul tau personal.
Cere-I sa te curate de pacate si sa preia controlul asupra vietii tale.Atunci vei cunoaste tu insuti darul harului Sau. ~R.W.D.~

Niciun comentariu: