~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 20 septembrie 2013

OBICEIURI - BUNE SI RELE



" ...Eu Domnul ,Dumnezeul tau,te invat ce este de folos ,si te calauzesc pe cale pe care trebuie sa mergi(Isaia4817)

Am citit ca este nevoie de 40.000de flori de trandafiri pentru a produce o cantitate de aproximativ 30 de grame de ulei de trandafiri.Construirea unui caracter crestin poate fi comparata cu producerea acestui parfum exocti foarte scump.

Mii de ganduri bune si nobile sunt necesare sa creeze un model pretios de comportament .Pentru a fi placuti Domnului si a deveni puternici in credinta ,trebuie sa ne concentram in dezvoltarea unor obiceiuri sfinte.

Pe de alta parte ,ori de cate ori ne complacem in ceva ce stim ca  este rau ne slabim puterile de a rezista raului .Ca si drojdia mentionata in (Galateni 5:9,atitudini pacatoase si actiunile pot fi inceputuri nesemnificative,dar care treptat pot sa creasca pana ce intreaga fiinta este corupta de influienta lor.

In faimoasa nuvela a lui washington Irving ,betivulRib van winkle isi scuza orice nou faliment spunand:"N-am
s-o tin la socoteala de data aceasta !"In timp ce el poate reusea in felul acesta sa scape de fapta rea  facuta,
celulele creierului sau inregistrau totul ca sa le foloseasca impotriva sa la viitoarea ispita .

Da ne place sau nu ,suntem produsul a ceea ce am gandit si facut in intreaga noastra viata umana.

Fii atent la gandurile ,cuvintele si faptele pacatoase ,pentru ca ele sunt semintele care produc obiceiuri rele.Concentreaza-te  totdeauna sa cultivi acele tresaturi care iti fac viata o mireasma incantatoare si minunata.-H.G.B.




Niciun comentariu: