~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 7 septembrie 2013

POTI FACE FATA PROVACARII?



"Am necurmat pe Domnul inaintea ochiilor mei:cand este El la dreapta mea nu ma clatin.(Psalmul 16:8)

Cand un atlet vorbeste despre "pregatirea sufleteasca "pentru intoarcerea care urmeaza ,el se refera la procesul prin care se pune inre-o atitudine psihnica propice competitiei.un jucator de fotbal ,de exemplu ,petrece cel putin trei ore in ziua meciului facand acest lucru.

Se gandeste la un meci bun pe care il face ,isi va imagina loviturile la poarta,deschiderile si pasele pe care sa le faca in vederea marcarii golurilor . La fel fac si jucatorii altor sporturi, imaginindu-se marcand cele mai spectaculoase goluri,lovind tinta sau sarind peste cea mai inalta stacheta.

Acest tip de pregatire mintala este deosebit de folositoare in pregatirea noastra pentru confruntarea cu viata de crestin .Este un fel de pregatire spirituala pentru nevoile specifice .In loc sa te rogi mereu doar generalitati ca :"binecuvinteaza-ma !"sau "foloseste-ma :,incearca sa te vezi dand raspunusul crestin potrivit situatiilor din viata.

Daca esti un sot sau tata,iti poti imagina ca vii acasa dupa o zi lunga de lucru la birou .Bicicleta fiului este aruncata la intrarea in garaj .Sotia iti este ocupata cu telefonul si in posta ai un anunt care iti aminteste de o sedinta a comitetului bisericii in seara aceea .

Stai jos si relaxeaza-te .pune-L pe Domnul inaintea ta.Imagineaza-ti ca Domnul Isus sta la dreapta ta,tinandu-te sa nu-ti esi din fire.Imagineaza-ti ca Domnul Isus umbla cu tine si foloseste puterea Duhului Sfant.

Apoi poti fi gata sa mergi acasa ,nu numai 'pregatit sufleteste :,ci si anticipand ajutorul Domnului.In felul acesta poti face fata provacarilor zilei.~ M.R.D.ll

2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce frumos este sa stam in prezenta Domnul Isus zilnic... numai in prezenta Lui putem avea bucurii depline si apoi putem invinge ziua de azi.

Iti doresc o zi plina de bucurii!

Speranta spunea...


Multumesc pentru popas ,si pentru cuvintele frumoase care intotdeauna le ai.Numai cu ajutorul Domnului Isus. Putem face fata provacarii."...cand este El la dreapta mea ,nu ma clatin."

Iti doresc o zi binecuvantata de Domnul!