~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 20 noiembrie 2011

"TAINA MULTUMIRII"




"Multumiti totdeauna lui Dumnezeu Tatal,pentru toate lucrurile ,in Numele Domnului nostru Isus Hristos." (Efeseni 5:20)

Asta se datoreaza "jocului meu de multumire ".Este un joc care m-a invatat tata,si e minunat ,a raspuns Pollyanna De cand eram mica m-am jucat acest joc mereu cu tata: Sa gasesti ceva care sa iti produca bucurie in orice imprejurare.



Acest joc l-am inceput cand am primit niste carje intr-un pachet .Eu imi doream o papusa si am primit o pereche de carje .Tata mi-a spus sa ma bucur ca nu am nevoie de ele .E minunat lucru acesta ,spunea Pollyanna cu entuziasm.


De atunci ne-am jucat intotdeauna impreuna .Cu cat era mai greu ,cu atat ne placea mai mult.Dar cateodata e cat se pare de greu.Asa s-a intamplat cand tata si mama m-au parasit si au plecat in cer.


A fost cumplint de greu cand am ramas singura pe lume .Incercam mereu sa ma joc"jocul multumiri "si simteam ca nu mai pot .Dar cand cauti lucruri bune si frumoase uiti pe cele rele si urate .


De obicei acest joc nu imi ea mult timp pentru ca am experenta ,ofta Pollyanna.

Deseori gasesc lucruri bune si placute chiar fara mult efort.Atat de mult ii placea lui tata acest joc.

Da!tata s-a dus in cer la mama si ceilalti copii .El mi-a spus ca trebuie sa fiu multumita de aceasta.Totus mi-a fost destul de greu sa ma multumesc pentru ca eram singura si ma gandeam ce bine daca ramanea el langa mine. deoarce mama si ceilalti au pe Dumnezeu si ingeri din cer.


"Pollyana" oglindeste si incurajeaza dezvoltarea atitudinii de multumire cu privire la orice aspect din viata .Pollyanna,a invatat "jocul multumiri "inca din copilarie,datorita vietii grele prin care a trecut.Celor din jurul ei a adus incurajare,bucurie,schimbarea in gandire si i-a indreptat spre Dumnezeu.


Pollyanna "taina multumiri"



Niciun comentariu: