~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

DUMNEZEUL ORICARUI HAR



"Dar Dumnezeu ,care este bogat in indurare, pentru dragostea cea mare cu care ne-a iubit ,


macar ca eram morti in greselile noastre ,ne-a adus la viata impreuna cu Hristos (prin har sinteti mintuiti) (Efeseni 2:4-5)


Avem de invatat ce este Dumnezeu pentru noi,si aceasta nu prin rationamentele noastre,ci prin revelatia pe care El ne-a dat-o despre Sine Insusi ,ca adica El este "Dumnezeul oricarui har".

Din clipa in care inteleg ca sunt un pacatos si ca El cunoaste intinderea si nenorocirea pacatului meu ,inteleg de asemenea ce este harul.



Credinta imi arata ca Dumnezeu este mai mare decat pacatul meu si nu ca pacatul ar fi mai mare decat Dumnezeu ...Domnul pe care L-am cunoscut dandu-Si viata pentru mine este acelas Domn cu care am de a face in fiecare zi si tot felul Lui de a lucra fata de mine se intemeaza pe aceleasi principii ale harului.



Secretul cel mare al cresterii in credinta este de a privii la Domnul ca la Dumnezeul harului.Cat de pretios si incurajator este sa stiu ca orice clipa a vietii

mele,Domnul Isus are fata de mine si arata fata de mine aceeasi dragoste ca si atunci cand El murea pe cruce pentru mine.

Iata un adevar de care ar trebui sa tinem seama si in imprejurarile cele mai obisnuite ale vietii. J.N.Darby


"Deci ,fiindca sintem socotiti neprihaniti ,prin credinta ,avem pace cu Dumnezeu ,prin Domnul nostru Isus Hristos .Lui Ii datoram faptul ca,prin credinta ,am intrat in acesta stare de har, in care sintem ;si ne bucuram in nadejdea slavei lui Dumnezeu. (Romani 5;1-2)

Niciun comentariu: