~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 17 noiembrie 2011

POT SA MA INCRED IN DUMNEZEU ?


"Pot sa se mute muntii,pot sa se clatine dealurile,dar dragostea Mea nu se va muta de la tine ,si legamantul Meu de pace nu se va clatina ,zice Domnul care are mila de tine ."(Isaia 54:10)

Scrisoarea care sosise nu aducea vesti bune:o ruda foarte draga tocmai aflase ca are cancer.Boala ,in stare lantenta de mai bine de opt ani ,atinsese oasele si deja aproape ca distrusese un sold .Doctorul se mira ca rabdarea ei durase atat .


Cu toti trebuie sa infruntam adversitati intr-un moment sau altul.si sub diferite forme .De curand,un psihiatru a exprimat aceasta edee foarte clar si deosebit de simplu :"Viata nu e usoara".


Adversitatea si suferinta morala care o insoteste imbraca forme nenumarate:poate fi durerea unei casatorii nefericite,deceptia unui avort,supararea generata de rebeliunea sau indiferenta spirituala a unui copil,nelinistea sustinerii familiei in somaj sau deznadejdea tinerei mame atinsa de o boala incurabila.


Unii cunosc frustarea unei sperante frante sau a uni vis ne implinit a unei munci care sfirseste prost sau a unei cariere ratate.Alti sufera de durerea ascutita a unei nedreptati ,de vidul singuratatii sau de suferinta intensa a unui doliu neasteptat.


Uni se intanlesc cu umilinta provocata de respingerea lor de catre altii, de retrogradare la serviciu sau, mai rau inca ,de o nereusita provocata de propia lor gresala .In fine ,mai este si sentimentul deznadejdeii care apare cand realizezi ca imprejurari dificile (o infirmitate fizica a unui copil sever handicapat ,de pilda )nu se vor schimba niciodata .


Toate aceste situatii si multe altele suscita in noi toti,in anumite momente si in diverse grade .Jerry Bridges


Nu te teme ,caci Eu sint cu tine;nu te uita cu ingrijorare ,caci Eu sint Dumnezeul tau ;Eu te intaresc ,tot Eu iti vin in ajutor.Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare . (Isaia 41:10)

Niciun comentariu: