~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 26 august 2011

UN DUH LINISTIT





"Pacea lui Hristos ,care ati fost chemati ,ca sa alcatuiti un singur trup ,sa stapaneasca in inimile voastre ,si fiti recunascatori. (Coloseni3:15)

Problemele si incercarile pe care le intanlim se complica adesea,deoarce ne pierdem calmul.Ne necajim,chiar pentru lucruri minore,pentru ca nu ne-am cultivat o atitudine plina de incredere si multumire .


Tema aceasta am auzit-o dezbatuta de un elocvent profesor de seminar ,predicand din Coloseni 3:15 ,in aul 1948,la sarbaroarea multumirii.L-am ascultat in timp ce vorbea si m-am decis ca,prin ajutorul lui Dumnezeu ,sa devin o persoana recunascatoare.


Au fost perioade cand nu am reusit sa ma tin de aceasta hotarare ,dar au fost si ocazii cand am pus in practica si am descoperit ca face minuni.


Recent ,in drum spre dentist ,am trecut cu rotile masanii peste un metal ascutit care a produs imediat explozia cauciucului din spate .Totul s-a petrecut pe o strada foarte aglomerata cu numai 12 minute inainte de intalirea cu dentistul .


Valul nemultumirii a inceput sa se ridice .Dar chiar in acel moment ,Domnul mi-a adus in minte predica din ziua multumirii si decizia pe care am luat-o .Am inceput sa ma gandesc la bunatatea Domnului fata de mine .Nu mi s-a intamplat nici un accident .Am putut sa ridic masana foarte usor cu cricul .Eram sanatos si puternic pentru a schimba roata fara mult efort .


In timp ce aceste ganduri imi umpleau inima, pacea lui Dumnezeu a coborat peste mine .Am schimbat roata fara prea mult efort si totul a fost grozav .Ba chiar am ajuns la cabinetul dentar inainte ca doctorul sa ma cheme inauntru.


Data viitoare cand vei da fata cu unul din evenimentele pline de frustare ale vietii ,gandeste-te la bunatatea lui Dumnezeu si multumeste-I. Vei vedea ca intr -adevar acest lucru face minuni! -H.V.L.

Niciun comentariu: