~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 14 august 2011

RESTURI PENTRU DOMNUL?



"Nu voi aduce Domnului,Dumnezeului meu ,arderi-de-tot care sa nu ma coste nimic."(2 Samuel 24:24)

Dragostea noastra pentru Domnul Isus Hristos se va dovedi in lucrarea noastra de slujire pentru El. Daca comuniunea noastra cu El este corecta ,vom pune deoparte cel mai bun timp pentru comuniunea cu El si-I vom da cele dintai roade ale munci noastre,Domnul Isus va fi pe primul loc.


Cu toate acestea .Ii dam de multe ori ceea ce ne ramane din darurile ,care El ni le da pentru a ne bucura de ele.Suntem ca si copilul acela care a venit fugind intr-o zi la tatal sau ca sa-i arate cateva monede pe care le primise de ziua lui.


"Uite taticule ,ce am primit ! Stii ce-o sa fac cu banii?Imi voi cumpara un camion de jucarie ,stii,unul din acelea mari,iar restul o sa-I dau Domnului."


Domnul Isus a observat sacrificiul vaduvei sarace.Ea,din saraciea ei,a dat Domnului tot ce avea . Banutii ei au insemnat mai mult decat sumele mari date de catre celalti din abudenta lor .Principul pe care il subliniaza aici Domnul Isus este ca dragostea este darnica.


Ea nu se gandeste cat poate pastra ,ci cat poate darui.Dragostea care se daruieste va plati cu bucurie orice priet ,oricat ar fi de mare .David a spus:"Nu voi aduce Domnului arderi- de-tot care sa nu ma coste nimic ."(2Samuel 24:24)


Ce I-ai putea da Domnului,ceva care sa te coste ?Un cuvant plin de imbarbatare in climatul de deprimare din camera unui invalid? Un dar pentru o organizatie misionara care sa te priveze de unele articole de lux ?Sacrificiile noastre Ii fac placere Celui care a sacrificat totul pentru noi .


El merita mult mai mult decat resturile noastre. -D.J.D.

Niciun comentariu: