~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 18 martie 2011

O STANCA UNICA

"Incredeti-va in Domnul pe vecie ,caci Domnul Dumnezeu este Stanca veacurilor".(Isaia 26-4)
-
Pentru noi oamenii ,stanca este un simbol alsigurantei ,al stabilitatii pe care se poate construi ceva .Si in Biblie este folosita deseori aceasta imagine .Dumnezeu Insusi Se prezinta ca Stanca ,Cel vesnic ,Cel neschimbator.
-
Credinciosul poate spune despre Domnul Isus:El este Stanca mantuiri mele (2 Samuel 22-47) Domnul a inplinit lucrarea de mantuiresi Dumnezeu L-a inviat ca dovada ca a primit jertfa Sa pe deplin valabila.
-
mantuirea si siguranta noastra se bazeaza numai pe aceasta Stanca.Cine asculta si implineste cuvintele lui Dumnezeu ,pe acela Domnul Isus il aseamana cu un om cu judecata care "si-a zidit casa pe stanca "Ea nu a cazut in furtuni "Pentru ca avea temelia pe stanca ''.
-
Cat de mult are nevoie credinciosul ,in intreaga lui viata si la fiecare pas ,de Stanca ,de Dumnezeu Tatal si de Domnul Isus Hristos !inima noastra este mereu inclinata sa se sprijineasca pe imprejurari ,pe oameni sau pe propiile puterisi succese.
-
Dar El,a carui dragoste si credinciosie sunt statornice ,vrea a fie "stanca inimi mele " .In zilele de necaz ,credinciosul alearga la Dumnezeu si striga :"Fii pentru mine o stanca ocrotitoare "!
-
Chiar daca nu intelegem caile Sale cu noi ,totus vrem sa retinem :El este Stanca ,lucrarea Lui este desavarsita ,caci toate caile Lui sunt drepte.
Samanta buna

Niciun comentariu: