~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 25 octombrie 2010

ASA CUM E VIATA ___ASA SI ROADELE



"Daca aveti din belsug in voi aceste lucruri, ele nu va vor lasa nici lenesi, nici neroditori." (2Petru 1:18)
Daca vrem sa slujim Domnului printr-o viata rodnica, trebuie sa avem unele lucruri sigure inauntrul nostru; caci nimic nu poate iesi afara din noi ,daca nu a fost mai intai inauntru nostru.
Trebuie sa incepem prin credinta, care se baza tuturor virtutilor, apoi sa ne silim sa unim cu ea fapta, cunostinta infranarea, rabdarea, evlavia, dragostea de frati, iubirea de oameni.
Toate aceste lucruri vor aduce in viata noastra ca roada, o activitate folositoare; aceste lucruri sfinte trebuie sa fie din belsug in noi, altfel vom fi sterpi
Fructul pomului trebuie sa fie plin de suc, pentru a avea gust placut. Am vazut oameni cu daruri duhovinicesti bogate, fara insa sa fi facut vreun bine real pentru pocainta sufletelor. Dupa cercetari serioase, ne-am dat seama ca le lipsea unele haruri absolt trebuitoare pentru a ajunge la acest rezultat. Pentru a fi cu adevarat folositori, harurile sant mai presus ca darurile.
Cum e omul, asa si lucrul sau;pentru a face mai bine, el trebuie sa fie mai bun.Sa fie acest verset un indemn pentru cei nerodnici, dar si pentru mine insumi.
C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: