~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 28 septembrie 2009

RETETA SCHIMBARII INCEPE CU TINE

"Incolo fiecare din voi sa-si iubeasca nevasta ca pe sine;si nevasta sa se teama de barbat ".(Efeseni 5:33)


O sotie trebuie sa se supuna unui barbat care nu este foarte dragut ,si un sot trebuie sa-si iubeasca sotia,chiar daca ea s-ar putea sa nu merite foarte mult, in acest moment ,sa fie iubita .Acesta este tiparul .

Barbatilor ,iubiti-va nevestele .Cand te-ai logodit nu te-ai candit deloc ca va trebui sa faci asta !"Nu-mi spune tu mie cum sa-mi iubesc nevasta;sunt nebun dupa ea!" zice cel logodit .

Insa sa nu uite ca peste cateva luni se poate uita pe deasupra mesei la micul-dejun si sa se gandeasca ,Ce am facut?
Vedeti de ce a spus Pavel ,"Iubitiva nevestele ?"Asta inseamna s-o respecti ,s-o ajuti si sa-i porti de grija .Aceasta este provocarea in urma careia se vede daca esti un adevarat barbat sau nu .Crezi ca esti barbat doar prin faptul ca esti atractiv pentru femei ?Crezi ca barbat inseamna doar sa fii puternic ?Sau sa arati bine ?Vrei sa fii un barbat adevarat ?Atunci iubeste-ti nevasta !

Acest lucru iti zideste caracterul .Iubeste-o "Cand eram copil ,vorbeam ca un copil ,simnteam ca un copil ,gandeam ca un copil ;cand m-am facut om mare ,am lepadat ce era copilaresc "(1Corinteni .13-11 )

In concluzie ,pentru ca familia ta sa mearga nu incerca sa-ti schimbi partenerul :
Schimba-te tu.Eu cu cat ma schimb mai mult ,cu sotia mea ,Louise,se schimba ,si cu cat ea se schimba ,cu atat ma schimb .

Nu-i de nici un folos sa-i spui sotului tau ,"Tu nu ma iubesti ,si de aceea eu nu ma supun tie !"Sau ca el sa-ti spuna ,"Cand te vei supune mie atunci te voi iubi !Tu nu esti supusa ."Eu cred ca multor sotii nu le va fi greu sa se supuna unor soti de care se simnt iubite .

Nu astepta pe celalalt sa se puna in ordine .Iubeste-ti partenerul ,indiferent cum e!S-ar putea sa nu-l castigi intr-o singura zi,dar la un momen dat pe cararea vietii
s-ar putea sa vina sa-ti spuna ,"Ai fost fantastic sau fantistica !Eu m-am comportat oribil !"

Nici o casatorie nu este perfecta .Cele mai multe casatorii in dificultate pot sa fie salvate ,parteneri se pot reindragosti unul de altul .Iubitil pe Domnul Isus Hristos mai mult decat va iubiti unul pe altul ,si in acest fel veti ajunge la maximul dragostei unul fata de altul .Nu asteptati sa se schimbe celalalt ,si intr-o zi veti intelege ca spinul era o parte a unui trandafir ,frumos si parfumat.

R.T.Kendall

Niciun comentariu: