~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 26 septembrie 2009

HAR SI LA BATRANETE

"Duceti-va si voi in via Mea ,si va voi da ce va fi cu dreptul .(Matei 20:4 )

Da ,chiar pentru persoane in varsta si obosite este inca de lucru in via Domnului Hristos .Cu toate ca am ajuns in in ceasul al unsprezecelea .El doreste sa ne mai foloseasca .Ce har !Desigur ,orice batran ar trebui sa salte de bucurie la aceasta chemare .

Cand oamenii sant inaintati in varsta ,nu-i ia nimeni pe garantie .Ei merg din loc in loc pentru a gasi de lucru,dar patronii dau din cap ,la vederea parului alb;insa Domnul Isus primeste pe batrani si le da buna plata .Vedeti cata bunatate !

Fa ,Doamne ,ca cei batrani sa intre fara intarziere in slujba Ta.Dar Dumnezeu va da oare vre-o plata celor neputinciosi prin Batranete ?Nu va indoiti de asta .El spune ca va da ce va fi cu dreptul ,daca lucrezi in via Lui .

Veti primi aici harul ,iar acolo sus slava.Va va da ajutor si mangaere in timpul de fata ,si odihna in viitor ;o putere care va tine in toate zilele si o viziune a slavei cand va veni noaptea mortii.

Toate acestea ,ti le va da Domnul Isus ,tie care ai venit la El la batranete ,ca si celui care intra de tanar in slujba Sa .Voi marturisi acest har oricarui suflet nepocait ,om s-au femeie batrana ,rugandul pe Domnul sa-i binecuvinteze ,pentru dragostea Domnului Isus .
C,H.SPURGEON

Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

E minunat ca harul nu tine de varsta.
Sfinte binecuvantari sa ai si mult har divin.