~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 22 martie 2009

REBELUL

"Caci Cuvantul lui Dumnezeu este viu si lucrator ,mai taietor decat orice sabie cu doua taisuri:
...desparte sufletul si duhul ,incheieturile si maduva ,judeca simntirile si gandurile inimii."(Evrei 4.12)
Pe vremea cand in Scotia credinciosii erau urmariti ,un vestitor al Evangheliei ,John Welsh,nu mai stia unde sa se ascunda .S-a hotarat sa intre in "gura leului".Cu incredere deplina in renumita ospitalitate scotiana, batu intr-o seara la poarta unui nobil,care era un mare impotrivitor
Al Evangheliei.

Acesta nu l-a recunoscut pe Welsh si l-a primit in locuinta sa.Seara,sezand la gura sobei ,au discutat despre predicatorii care vesteau in aer liber Evanghelia .

Nobilul era de parere ca ar fi bine sa fie inchisi ,mai ales John Welsh .L-a intrebat pe vizitator daca il cunoaste .Acesta a dat din cap afirmativ ."dar este greu de prins", a spus nobilul .-"Eu sunt trimis
sa prind rebeli.

Stiu unde va tine maine barbatul acesta o predica .Daca veniti cu mine ,il dau in mainile dumneavoastra ."Bucuros ,nobilul il insoti pe strain .Ajungand la locul stabilit ,au vazut o mare multime de oameni .Spre marea s-a uimire ,nobilul a vazut ca oaspetele sau se indrepta spre amvon si incepe sa vesteasca Evanghelia .

Duhul sfant a lucrat ,iar nobilul a fost atins prin Cuvant .La sfarsitul intrunirii,Welsh i-a dat mana pentru a fi arestat ,dar nobilul a spus :"Ati avut dreptate spunand ca sunteti trimis sa prindeti rebeli .Eu eram acel pacatos rebel ."
Preluat din Samanta buna

Niciun comentariu: