~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 1 februarie 2009

OCEANUL INFINIT CU VALURI

Oceanul infinit cu valuri,
Grija m-a cuprins .
Plutesc spre casa obosit,
Cu catargul zdrentuit.
Lovit de valuri ,sunt mereu .
Dar mai nadajduiesc .
In Tine Doamne eu ma incred
pe Tine Te iubesc

Ma incred in Tine Doamne ,
Orisice mi-sa-r intmpla.
Toata viata mea Isuse ,
Te voi binecuvanta

Oceanul infinit cu valuri ,
Noaptea m-a cuprins,
Plutesc spre casa obosit ,
Sunt desnadajduit
Privesc in noapte .
Singur sunt .
N-am nici un ajutor
Lovit de valuri sunt Isuse.

Indepartari zaresc lumina ,
Acolo eu plutesc .
Acolo vreau sa ancorez.
Pe malul Tau Ceresc.
Voi infrunta orice necaz ,
Eu nu ma indoiesc.
Caci Tu esti Salvatorul meu
Prin Tine eu traiesc .
de fratii groza

Niciun comentariu: