~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 8 februarie 2009

DUMNEZEU ISI VA TERMINA LUCRAREA

"Domnul va sfarsi ce a inceput pentru mine .(Ps .138.8)

A cela care a inceput ,va si sfarsi lucrarea Sa in sufletul meu .Tot ce este cu privire la mine ,Il priveste si pe Domnul .Tot ce va gasi El bun,fara a fi ajuns perfect ,il va supraveghea , il va mentine si il va duce la bun sfarsit .Iata mangaierea noastra!Prin mine insumi ,eu nu voi putea
sfarsi lucrarea de har .

Lipsurile mele de fiecare zi ,imi dovedesc aceasta indeajuns si daca am ramas credincios pana acum ,aceasta se datoreste numai faptului ca Domnul ma tinut.Daca El m-ar parasi numai o clipa ,tot ceea ce am castigat ar fi perdut si eu as pieri .

Dar Domnul va continua sa ma binecuvinteze ;El va desavarsi credinta mea,dragostea mea ,caracterul meu, lucru meu .Si El va face aceasta ,pentru ca a inceput aceasta lucrare in mine.
De la El imi vine dorinta pe care o am ca sa ma desavarsesc ,intr-o orcare masura ,El a implinit deja nazuintele mele

Niciodata El nu va lasa o lucrare neterminata ;aceasta n-ar fi spre slava Sa.El stie cum sa implineasca planurile harului Sau ,chiar daca propia mea fire rea lumea si diavolul se unesc impreuna pentru a impedica lucrarea Sa ,eu nu ma indoiesc de fagaduinta Sa

"El va sfarsi ce a inceput pentru mine" eu il voi lauda totdeauna .Te rog,Doamne< fa sa infloreasca lucrarea Ta de har in mine si sa naintez astazi !

C.H. SPURGEON

Niciun comentariu: