~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 20 decembrie 2023

"...EU TE INTARESC...'

 



Cuvintele prietenoase sunt ca un fagur de miere, dulci pentru suflet, si sanatoase  pentru oase.Proverbe 16;240)

Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc ,tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.(Isaia 41 10)

Dumnezeu are rezerve puternice cu care sa-Si tina angajamentul, fiindca este capabil sa faca totul. Credinciosule pana nu vei seca  oceanul atotputernciei, pana nu vei sfarama in bucati muntii tariei , nu ai de ce sa te temi.

Nu te candi ca ca puterea omului va putea birui vreodata puterea lui Dumnezeu. Cat va sta pamantul in picioare, ai destule motive sa ramai tare in credinta.

Acelasi Dumnezeu care conduce pamantul pe orbita, care hraneste cuptorul aprins al soarelui si aprinde lampile stelelor a promis sa te intareasca in fiecare zi. 

Daca El este capabil sa sustina universul, ce te face sa crezi ca nu va fi in stare sa-Si indeplineasca promisiunea? Aminteste-ti ce a facut in vechime in generaatiile trecute.

Aminteste-ti ca a vorbit, si s-a facut; ca a poruncit ,si au luat fiinta. Oare va obosi Cel care a creat lumea? El a facut lumea din nimic; nu va fi oare in stare sa-Si sustina copiii?

Va fi necredincios cuvantului Sau, si lipsit de putere? Cine stapaneste furtuna? Nu calatoreste El pe aripile vantului, nu face din nori carul Sau, si nu tine oceanul in palma mainilor Lui? Cum te-ar putea dezamagi?

Daca ti-a facut o asemenea promisiune, te vei indoi macar o clipa de El, crezand ca  nu are putere sa o indeplineasca? Ah, nu! Nu poti sa te mai indoiesti .

Dumnezeul si puterea mea, cred ca promisiunea Ta se va indeplini, fiindca reverzorul necuprins al harului Tau nu poate fi golit niciodata, si hambarul fara fund al puterii Tale nu poate fi golit de prietenii Tai sau jefuit de dusmani,

"Toti cei fara putere sa se-ntareasca Si in cantare  pe Iehova sa-L mareasca,"{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: