~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 19 ianuarie 2018

CAND SUNT LOVIT SI SUFLETUL IMI PLANGE



















Cand sunt lovit si sufletul imi plange,
Necazuri am si inima mi-e grea.
Si cand puterea-ntreaga mi-se infrange,
Te chemi sa vii, sa-mi fi alaturea.

R: Tu ma ridici sa pot sa stau pe munte,
     M-ajuti sa calc pe valurile furtunii.
    Sunt neclintit cand stau pe ai Tai umeri,
    Si ma ridici mai mult de cat pot fi.

M-ai invatat sa urc mereu spre culme,
Pe ape sa pasesc neinfricat,
Mereu sa calc doar pe ale Tale urme,
Sa fiu de Tine binecuvant.

Ajuta-ma sa raman in sfant-Ti pace,
Sa ma incred doar in cuvantul Tau.
Atunci vrasmasul rau n-are ce-mi face,
Caci sunt mereu pazit la sanul Tau.
{Autor necunosc




Niciun comentariu: