~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 25 decembrie 2017

USA DOMNULUI DESCHISA

























"Dumnezeu a uns cu Duhul Sfant si cu putere pe Isus din Nazaret, care umbla din loc in loc, facea bine si vindeca pe toti. (Faptele Apostolilor 10:38)

Cercetand viata Domnului si Mantuitorului nostru, asa cum o prezinta Scriptura, aflam ca El nu a murmurat niciodata din pricina solicitarilor permanente ale oamenilor aflati in  nevoi.

Domnul Isus umbla din loc in loc ducand cu El mireasma maratiei dragostei dumnezeiesti si astfel facea mult bine oamenilor aflati in diferitele nevoi.

Mancarea si bautura Sa era sa faca voia Celui care L-a trimis si sa-Si sfarseasca lucrarea pentru care a venit pe pamant. Niciodata nu Si-a folosit puterea divina si intelepciunea pentru El, ci doar in folosul celorlalti, umbland pe calea ca singurul Om desavarsit.

In toate conflictele omenesti,Domnul a folosit doar mijlocul pus de Dumnezeu la dispozitia omului pentru a iesi biruitor:Cuvantului lui Dumnezeu.

Usa Domnului a fost si inca mai este deschisa, astfel ca toti sunt bineveniti, chiar si cei mai vinovati si cei mai josnici pacatosi.Ca un dar gratuit al harului Sau divin,toti pot avea parte de iertare si pace, de vindecare a sufletului, de dreptate si de viata vesnica, de cer si de gloria vesnica.

Cititorule, Mantuitorul vrea sa-ti faca cel mai mare bine,vrea sa devina viata ta!  Nu este vorba de un set de reguli,ci de decizia ta, liber consimtita, de a-Lprimi pe Isus Hristos ca Mantuitor si Domn al vietii tale si de a te increde in El pentru toate problemele tale.

Primeste mesajul harului si dragostei dumnezeiesti a Mantuitorului si vei deveni un om fericit pentru viata de pe pamant,dar si pentru vesnicie!   {Samanta Buna}

"Veniti la Mine ,toti cei truditi si impovarati , si Eu va voi da odihna. Luati jugul Meu asupra voastra , si invatati de la Mine,caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu este bun si sarcina Mea este usoara. (Matei 11:28-29,30)


Niciun comentariu: