~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 6 noiembrie 2017

SINGURATATEA




















"Priveste-ma si ai mila de mine,caci sunt parasit si nenorocit.Nelinistea inimi mele creste :scoate-ma din necazul meu! (Psalmul 25:16-17)

Va simtiti singuri? Duceti dorul cuiva in care va puteti increde fara sa fiti dezamagit. Poate cunoasteti multe persoane cu care povestiti si radeti,dar exista ore in care va simtiti parasit. Ceea ce este in interiorul inimii nu puteti impartasi nimanui,deoarece nimeni nu va intelege.

Dar este Unul caruia ii puteti spune totul,care va intelegesi care nu va paraseste niciodata. Este Domnul Isus Hristos,care asteapta sa va puneti increderea in El . Pentru ca este Fiul lui Dumnezeu.

El stie totul despre viata dumneavoastra:El cunoaste partile bune si partile rele.El  vrea sa-i recunoasteti toate greselile din viata.Nu-i ascundeti nimic ,pentru ca El va cunoaste.Dar El nu vrea sa va demaste ,ci sa va ierte toate pacatele.

El a purtat judecata divina,pe care o meritam noi pentru pacatele noastre,cand a venit pe acest pamant acum 2000 de ani si in urma a murit ca Om pe crucea de la Golgota.

Acum, El este in cer si asteapta sa aceptati in credinta oferta Lui.Cel care crede in El va afla ca Domnul Isus poate alunga orice singuratate din inima lui.

Ne putem adresa Lui oricand in rugaciune.El intelege toate problemile vietii , pentru ca El Insusi le-a cunoscut cand a trait pe acest pamant.Celui ce crede ,El promite: "Eu sunt cu voi in toate zilele." (Matei 28:20)-"Nici decum n-am sa te las,cu nici un chip nu te voi parasi."(Evrei 13:5)
{Samanta buna}

Nici un prieten nu-i bun ca Isus;
Nici unul nu poate iubi ca El:
El ne cunoaste de-a fir-a par,
El ne intelege orisicand. 
Nici un prieten nu-i bun ca Isus: Nici unul ,nici unul!

Nu-i clipa cand sa nu ne-auda El;
Nici una, nici una!
Nu-i noapte grea sa nu ne mangaie:
Nici una , nici una! 
Ce suflet a fost amagit de El? 
Nici unul, nici unul! 
Sau n-a fost primit de iubirea Lui? Nici unul, nici unul!

"In Tine, Dumnezeule, ma incred:  ...Da ,toti cei ce nadajduiesc in Tine nu vor fi dati de rusine." Psalm 25:2,3

Niciun comentariu: